Al doilea gigant american de pe această piață, după Nike, face o mutare surprinzătoare în România. Colosul de articole sportive Under Armour, al doilea în domeniu din SUA, după Nike, abia intrat în România, își extinde afacerile din București.
Astăzi, Under Armour deschide un magazin propriu și în mall-ul AFI Cotroceni, care nu era inclus inițial pe lista investițiilor. Recent, compania americană a inaugurat un magazin în complexul comercial Băneasa Shopping din București.
Planul prevedea ca, după intrarea în complexul din Băneasa, un nou magazin propriu Under Armour să fie deschis în Mega Mall din Capitală. Brandul american a intrat pe piața locală printr-o firmă care deține drepturile de distribuire a produselor Under Armour. Reprezentanți ai firmei având dreptul de distribuție au declarat în octombrie pentru Profit.ro că magazinele vor fi deschise până la sfârșitul acestui an și vor comercializa exclusiv articole sub brandul Under Armour, magazinele fiind de tipul monobrand stores. Până la acest moment, brandul Under Armour a putut fi cumpărat în România doar prin intermediul unor retaileri online, scrie profit.ro.
Vezi și Deputații PSD au votat dezastrul în Justiție: cum poate scăpa nepedepsită criminala de la metrou