bucuresti 2021

sursa foto:  bucuresti2021.ro

BDR Associates Communication se va ocupa de comunicarea București Capitală europeană 2021

BDR Associates Communication Group este agenția care elaborează strategiile de comunicare privind candidatura orașului București la titlul de Capitală Europeană a Culturii în 2021, relatează paginademedia.ro.

Agenţia BDR Associates a elaborat atât primul plan de comunicare despre candidatura orașului, cât și strategia globală privind comunicarea proiectelor culturale, care a fost inclusă în cel de-al doilea dosar de candidatură a Bucureștiului, depus în luna august.

Proiectul București Capitală europeană 2021, precum și cele două dosare de candidatură au fost inițiate, construite și comunicate de către ARCUB, în numele Municipiului București și în strânsă colaborare cu numeroase organizații neguvernamentale reprezentative și personalități din domeniul industriilor creative.

„În paralel cu elaborarea strategiilor de comunicare, BDR Associates a instituit un Grup Consultativ format din reputați jurnaliști, blogeri, reprezentanți ai unor instituții europene, sau educaționale, artiști cunoscuți și expați, buni cunoscători ai Bucureștiului, care au avut o contribuție esențială la identificarea căilor de comunicare și a mesajelor adresate diverselor categorii de public”, spun reprezentanţii agenţiei BRD Associates.

Comunicarea s-a bazat, potrivit BDR Associates, „pe utilizarea facilitatorilor și a ambasadorilor pentru variate audiențe și comunități, cu misiunea de a activa și implica locuitorii Bucureștiului în campanie”.

Raluca Costache, senior consultant comunicare strategică, BDR Associates, despre strategia de comunicare:

“Strategia noastră de comunicare a ținut cont de faptul că aproape 60% din populația Bucureștiului este puțin, sau deloc activă cultural, deci a trebuit să ne gândim cum extindem segmentul de audiențe angajate în consum de cultură.

Am propus campanii de schimbare de atitudine în rândurile comunităților și grupurilor defavorizate cultural.

Am căutat soluții de comunicare pentru diversitatea culturală a orașului, pentru activarea sau scoaterea la lumină a proiectelor și a artiștilor invizibili, pentru multitudinea de paliere pe care se va derula proiectul București 2021, în caz de câștigare a titlului, pe scurt a trebuit să aducem orașul invizibil, in vizibil, prin comunicarea actelor de cultură.

A fost creată o propunere de comunicare ce părea, la început, o misiune imposibilă, dar care a reușit în final să structureze si sa armonizeze comunicarea pe toate proiectele culturale descrise in dosarul de candidatura .“

Cătălina Rousseau, Președinte/CEO BDR Associates:

“Juriul va fi la București la mijloc de septembrie, apoi vom ști verdictul. Ar fi o victorie a municipalității orașului, prima chemată să susțină acest demers excepțional și să îl transforme, într-o misiune de credință, pentru oraș și pentru locuitorii săi. Ne așteptăm ca această susținere să se întâmple, pentru ca o asemenea titulatură va atrage finanțări și va însemna dezvoltare pe termen lung“, a declarat

MEDII DE COMUNICARE. Pe parcurs, comunicarea va fi consolidată prin: canale de informare online (formale și informale), prin implicarea mijloacelor media tradiționale (TV, radio, print, online) și new media (rețele sociale, bloguri), prin realizarea unor materiale informative creativ, prin dezvoltarea evenimentelor tip cross marketing, alte oportunități de comunicare, ivite in timp. Un rol important în informarea publică îl vor avea parteneriatele cu instituții culturale, educaționale și cu mediul de afaceri.

Ce alte mari capitale ale continentului care au câștigat acest titlu din anul 1985, anul înființării competiției și până astăzi: Atena (1985)

  • Amsterdam (1987),
  • Berlin (1988) ,
  • Paris (1989) ,
  • Dublin (1991),
  • Madrid (1992)
  • Lisabona (1994),
  • Copenhaga (1996)
  • Stockholm (1998) ,
  • Praga (2000)
  • Vilnius (2009)
  • Tallin (2011)
  • Riga in 2014.

Bucureștiul ar fi a 15-a capitală înnobilată cu acest titlu, după La Valetta desemnată pentru 2018.

Despre BDR Associates:

Agenţia de comunicare strategică şi relaţii publice BDR Associates, fondată în 1995, este parte a WPP, unul dintre cele mai mari grupuri internaţionale de comunicare din lume.

Sursa: paginademedia.ro

URMARESTE-NE

SHARE

COMENTEAZĂ

articole similare