Clienții Electrica scapă de grija dosarului complicat, odată cu liberalizarea pieței de energie! Își pot schimba contractele doar cu buletinul!

În plin război al controverselor legate de liberalizarea pieței de energie, Electrica Furnizare face o mutare inteligentă în zona de eficientizare a relației cu clienții.

Pentru modificarea contractelor existente, compania renunță la procedurile birocratice clasice și anunță că va procesa cererile în timp real, doar pe baza actului de identitate.

În acest fel, clienții Electrica scapă de grija dosarului complicat, a documentelor care atestă proprietatea asupra locuinței, avizului tehnic și  a certificatului de racordare și își pot concentra atenția asupra celei mai bune opțiuni din oferta companiei.

Simplificarea procedurii de modificare a contractului face parte din strategia Electrica de eliminare a timpului de așteptare și de reducere a riscurilor generate de pandemia de Coronavirus.

Concret, clienții care vor să aleagă o anumită oferta din portofoliul Electrica Furnizare o pot face online, pe siteul www.electricafurnizare.ro sau la oricare dintre ghișeele companiei. Cererea de modificare poate fi descărcată de pe site și completată acasă, iar depunerea acesteia se poate face online fizic.

Pentru consumatorii care se transferă de la altă companie și nu figurează încă în baza de date, Electrica Furnizare a optimizat procedura de înscriere și oferă  asistență pe toată durata procesului.

Datele și informațiile solicitate clienților sunt esențiale pentru îmbunătățirea permanentă ofertei comerciale, dar și pentru diversificarea serviciilor din portofoliul companiei.

SHARE

COMENTEAZĂ

articole similare