Interesant! Pe ce dau banii românii și când

Românii sunt mari fani ai shoppingului online şi nu aşteaptă ocazii speciale pentru a face o achiziţie, uneori din impuls şi nu neapărat din necesitate. De aceea, 56% dintre adepţii shoppingului online îşi cumpără haine, încălţăminte sau accesorii vestimentare de cel puţin câteva ori pe lună.

Circulă ideea că femeile întotdeauna cheltuiesc mai mulţi bani pe haine decât bărbaţii, iar aceştia se mulţumesc cu orice articol vestimentar  le cade în braţe. Surprinzător, şi bărbaţii sunt mari fani ai cumpărăturilor online.

Potrivit datelor magazinului online Answear.ro, bărbaţii sunt aproape egali cu femeile ca pondere în total:  40%. “Bărbaţii cheltuiesc mai mulţi bani pe o comandă, se hotărăsc mai repede, vizualizează mai puţine produse până să le adauge în coş”, explică  Raluca Radu, contry manager Answear.ro. Mai mult, ei plătesc  preponderent cu cardul de credit, în locul numerarului la livrare, comparativ cu femeile, iar rata de retur este mult mai mică, adaugă aceasta, scrie adevarul.ro

Se spune că românii cheltuiesc până şi banii pe care nu ii au, însă, conform datelor Answear.ro, atât bărbaţii cât şi femeile cheltuiesc, în medie, mai puţin pe o comandă online faţă de anii precedenţi:  290 de lei este comanda medie în prezent, faţă de 360 de lei în urmă cu patru ani. Când vine vorba de momentul zilei  în care românii aleg să facă cumpărături online, foarte multe comenzi sunt plasate seara, şi nu în timpul programului de muncă.

Brandul este un aspect important pentru români deoarece se pot ghida mai uşor online, ştiind exact stilul modelelor, dar şi care este ghidul mărimilor. La cumpărăturile online, brandul poate fi un element după care cumpărătorul se ghidează, în ideea de a fi mai sigur că produsul i se va potrivi. Raluca Radu spune că românii preferă atât brandurile de top ale magazinului online, Tommy Hilfiger, Guess sau Calvin Klein Jeans, precum şi brandurile proprii retailerului online, Answear şi Medicine. De altfel, acestea sunt în top trei cele mai bine vândute branduri ale comerciantului.

Ce se vinde cel mai bine în România? Rochiile casual. Urmează, în ordine, pantofii, rochiile de ocazie şi cămăşile. ”În cazul nostru, stilul pe care îl promovam este smart-casual şi se vând mai mult topuri, jachete sau cămăşi”, spune Raluca Radu. Se comandă mulţi pantofi deorece în online este cel mai simplu să îţi cumperi pantofi, mai ales pantofii sport.

EXCLUSIV Ordin de muşamalizare! Șeful Poliției ar fi intervenit personal pentru stingerea scandalului

Scenariul care detonează cazul Caracal: ‘Dincă era conectat la București, direct prin Ministerul de Interne’

Este oficial! Mii de români nu vor mai plăti acest impozit

SHARE

COMENTEAZĂ

articole similare