sursa foto:  Eugen Dinu/Bugetul.ro

Nebunia de la Kaufland continuă! Oamenii s-au înghesuit și pe seară la uleiul la 7 lei

Joi, Kaufland a inaugurat magazinul cu numărul 1.500 în Europa, iar această ocazie a venit cu o ofertă de nerefuzat la ulei, doar pentru magazinele din București și Ilfov: 6,99 lei/litru, în condițiile în care, în mod normal, prețul aceleiași sticle de ulei este 9,49 lei.

Dis-de-dimineață, bucureștenii au luat cu asalt unitățile Kaufland din București, pentru a cumpăra ulei.

O coadă infernală s-a creat la magazinul Kaufland din Bulevardul Basarabia – magazinul cu numărul 1.500 din Europa și 158 în România -, acolo unde un litru de ulei a costat 6,99 lei/litru și un kilogram de zahăr cu 3,99 lei/kg, a informat Antena3.ro, după cum am scris AICI.

Vezi și EXCLUSIV De la florărie, la Protecția Consumatorilor! Site-ul ANPC, dat pe mâna unei firme de buzunar din Constanța – localitate unde șeful ANPC, Horia Constantinescu, a candidat la primărie!

Foto: Antena 3 CNN

Vezi și Nebunie la Kaufland, după ce lanțul de magazine a scos la vânzare ulei la 7 lei!

Nebunia a continuat și pe seară. Reporterul Bugetul.ro s-a deplasat la unitatea Kaufland din zona Obor, în jurul orei 19:00, pentru a vedea dacă bucureștenii au golit rafturile de ulei.

Așa cum se poate observa în imaginile surprinse de Bugetul.ro, la ora respectivă, oamenii încă se înghesuiau să cumpere uleiul redus cu 2,5 lei/litru.

Foto: Eugen Dinu

Foto: Eugen Dinu

De asemenea, cozile au continuat, iar uleiul redus la 7 lei  a fost nelipsit din coșurile clienților.

Foto: Eugen Dinu

Mai mult, au existat persoane care au cumpărat și șase baxuri, în condițiile în care limita este de 6 sticle de ulei pe bon.

Foto: Eugen Dinu

Un nou magazin Kaufland în Capitală

Kaufland a inaugurat joi, 24 noiembrie, magazinul cu numărul 1500, la nivel de companie. Acesta a fost deschis în București, pe Bld. Basarabia nr. 250, Sector 3.

„Cu o suprafață totală de peste 5.000 m2 și un spațiu de vânzare de aproximativ 3.400 m2, noul hipermarket reprezintă angajamentul companiei de a susține, în continuare, dezvoltarea economiei locale și a comunităților, prin crearea a peste 100 de locuri de muncă noi.

Noul magazin Kaufland Basarabia este dotat cu soluții și tehnologii moderne, care asigură standarde înalte de eficiență energetică. Printre acestea se numără sistemul de iluminat LED, cu senzor de mișcare și sistemele de recuperare a căldurii, integrate în instalațiile de climatizare. De asemenea, hipermarketul este alimentat cu energie electrică verde, dispunând de panouri fotovoltaice cu o suprafață de peste 550 m2, care se ridică la o investiție totală de circa 100.000 euro.

Magazinul are un acoperiș ecologic verde, de peste 1500 m2, format dintr-un mix de plante rezistente la condițiile meteorologice.

Programul de lucru este de la 7:00 și până la 22:00, de luni până sâmbătă, respectiv 7:30 – 21:00 duminică”, a informat Kaufland.

Deschiderea magazinului 1500 din Europa reprezintă un moment de sărbătoare, pe care compania îl celebrează printr-o campanie amplă, care pe lângă numeroase promoții include și acțiunea ”15% se întorc la tine”.

Mecanismul campaniei presupune ca în urma achiziției de produse din categorii selectate săptămânal, în perioada 23 noiembrie 2022 – 3 ianuarie 2023, 15% din valoarea acestor cumpărături să se întoarcă în contul Kaufland Card al clienților, sub formă de voucher. Acesta poate fi activat și utilizat până la finele lunii ianuarie. Voucherul nu poate depăși valoarea săptămânală de 150 lei.

Lista categoriilor este disponibilă în revista săptămânală și pe kaufland.ro/1500magazine, unde poate fi regăsit, de asemenea, și regulamentul campaniei.

Parcarea are o capacitate de circa 270 locuri, dintre care 11 pentru persoane cu dizabilități și 7 pentru părinți. Pentru cei care aleg mijloacele de transport alternativ, parcarea este prevăzută cu stații de încărcare pentru mașinile electrice și rastele pentru biciclete.

În România, Kaufland deține o rețea de 158 de unități. Prin noul Kaufland situat pe Bld. Basarabia nr. 250, Sector 3, compania ajunge la un număr de 20 de magazine în București.

Ne-am dezvoltat de la o afacere germană de familie la o companie comercială activă la nivel internațional, cu peste 148.000 de angajați. Întotdeauna, ne-am concentrat pe satisfacția clienților noștri”, a declarat Marco Hößl, CEO Kaufland România și Republica Moldova. „Pentru a le oferi clienților noștri o experiență perfectă la cumpărături, digitalizarea și sustenabilitatea joacă în prezent un rol esențial”, a mai spus el.

 

URMARESTE-NE

SHARE

COMENTEAZĂ

articole similare