sursa foto:  facebook

A ieșit la vieală! Suma uriașă pe care Primăria Capitalei a cheltuit-o pe bloggeri și vloggeri

Primăria Capitalei a cheltuit în 2018 o sumă uriașă pentru plata bloggerilor și a vloggerilor! Pentru jumătate de milion de vizualizări pe YouTube Primăria Capitalei a investit mult

Administrația Monumentelor și Patrimoniului Turistic (AMPT) a derulat în 2018 Programul Cultural “București – Centenar”, cu o valoare totală de 9.200.000 de lei.

Banii au fost alocați în patru tranșe, de câte 2.300.000 de lei. AMPT a plătit, în fiecare etapă, pentru:

  • servicii de producție TV – în valoare totală de 1.150.000 de lei;
  • servicii de producție radiofonică – 690.000 de lei;
  • servicii de agenții de presă – 230.000 de lei;
  • servicii prestate de autori și artiști independenți (230.000 de lei).

Potrivit jurnaliștilor de la Libertatea.ro, din acești bani, asocierea Treasure Island SRL și Hit Manager SRL a încasat 433.000 de lei, aproximativ 93.000 de euro.

Treasure Island SRL are 13 angajați și este, conform site-ului oficial, o agenție de marketing și PR, “locul unde experiența brandurilor atinge cote uimitoare”. A avut contracte cu mai multe instituții publice: Primăria Sectorului 1, Centrul Cultural al Sectorului 1, Centrul Tineretului București (aflat din subordinea Primăriei Capitalei).

Hit Manager SRL este o firmă cu sediul în Corbeanca, Ilfov, cu 2 angajați. Numele de scenă al companiei este Hit Yourself Consulting, iar cel care a fondat-o se numește Florin Grozea, fost membru al trupei HI-Q.

Grozea este unic asociat și administrator al firmei. În 2018,  cifra de afaceri a Hit Manager SRL a fost de 220.000 de euro, iar profitul, de 11.000 de euro.

Potrivit sursei citate, se pare că artiștii au primit banii din partea firmelor mai sus menționate și nu din partea Primăriei. Totuși, nici Grozea și nici conducerea AMPT nu a oferit vreo explicație pentru modul în care a alocat 93.000 de euro pentru promovarea Bucureștiului “de către autori și artiști independenți”, precizează sursa mai sus citată.

Se pare că restul celor 9,2 milioane de lei a fost împărțit între televiziuni, radiouri și publicații de presă.

În plus, se pare că în 2019 AMPT a lansat încă două programe de promovare a Capitalei:

  • Unul dintre programe este adresat televiziunilor, radiourilor, publicațiilor de presă, agențiilor de presă și autorilor independenți: Destination: Bucharest (6,7 milioane de lei alocați).
  • În celălalt program sunt implicați vloggeri străini, de data asta: Experience Bucharest (în jur de 900.000 de lei).

Citește și:

Informații bombă- Va fi dezastru pentru români:’Nu sunt bani nici macar pentru cheltuieli curente.’

Vești mari pentru românii care pleacă în vacanță! A apărut un nou tip de asigurare

EXCLUSIV După ce s-a înfruptat din banul public, afacerile lui Dan Barna s-au prăbușit!

URMARESTE-NE

SHARE

COMENTEAZĂ

articole similare