carrefour

sursa foto:  http://teotrandafir.com

Aceasta este „cheia” succesului gigantului Carrefour pe piața locală! Cum și-a dublat colosul francez vânzările

Aceasta este „cheia” succesului Carrefour pe piața locală! Gigantul a reușit să-și dubleze vânzările, grație acestui „ingredient secret”.

În anul 2017, Carrefour a avut vânzări de 2,2 ori mai mari față de 2016. Acest lucru s-a întâmplat în contextul în care francezii au început expansiunea lanțului de magazine hibrid Supeco.

Retailerul francez Carrefour a bifat anul trecut, cu lanțul lor hibrid Supeco, cea mai mare creștere a cifrei de afaceri din comerțul alimentar românesc, ajungând la un business de la 14,6 milioane de lei, față de 6,6 milioane de lei cu un an în urtmă (creștere de 121%). Compania rămâne însă pe pierdere, minusul fiind de 3,3 milioane de lei, precizează economica.net.

Potrivit sursei citate, 2014 aducea în peisajul autohton din partea retailerului francez Carrefour un nou tip de magazin. Supeco, adaptarea pentru piața locală a unui concept creat pentru Spania, o mixtură între cash&carry și discounter, nu a impresionat prea mult inițial, numărul de magazine rămânând același. Primul magazin Supeco a fost deschis în septembrie 2014 la Râmnicu Vâlcea, iar ulterior retailerul a inaugurat unităţi în Slatina şi Târgovişte, a patra unitate fiind deschisă în martie 2015. După aceea însă, timp de aproape doi ani, francezii s-au mulțumit cu cele patru unități și cu o creștere organică de 34,5% în 2016 față de 2015 și afaceri de 66 de milioane de lei în 2016. În tot acest timp, retailerul a continuat să piardă bani, astfel că în 2016, raporta o pierdere netă de peste 3,3 milioane de lei, față de 8,1 milioane de lei cu un an în urmă.

În 2017 însă, perioada de tatonare a pieței s-a încheiat, astfel că brandul hibrid a început să ia locul unora dintre supermarketurile Billa pe care francezii le-au cumpărat în 2015 de la concurentul german REWE. Este cazul unității din Galaţi, cel de-al cincilea magazin Supeco din ţară, deschis pe locul fostului Billa din Micro 39, dar și al supermarketului din Craiova.

În octombrie, francezii au inaugurat sub brandul Supeco o unitate construită de la zero, la Focșani, iar o lună mai târziu o alta la Balș, județul Olt. Ultima luna a anului a adus un nou Supeco la Hunedoara, al 9-lea din rețea.

Vezi și Detalii despre averea șefului DIICOT! Ce salariu impresionant pierde Daniel Horodniceanu, dacă va fi schimbat din funcție

Procurorul-șef DIICOT, avertisment pentru Victor Ciutacu! „Să vedem dacă se merită”

Elena Udrea nu este cap de afiș pe site-ul Poliției Române! Ce infractor deosebit de periculos i-a luat faţa fostului ministru, pe pagina persoanelor urmărite – El a declanșat o implozie în DIICOT

URMARESTE-NE

SHARE

COMENTEAZĂ

articole similare