emag

sursa foto:  emag.ro

Anunț important legat de eMag

Omul de afaceri Iulian Stanciu, unul dintre acționarii Dante International, care include și brandul românesc eMag a anunțat marți că magazinul polonez online Agito va deveni emag.pl.

“Pe 27 septembrie, agito.pl va deveni emag.pl. Achiziția domeniului a fost un proces de durată și costisitor având în vedere că era folosit de un institut de cercetare deținut de statul polonez”, a afirmat Stanciu, care nu a dorit să facă publică suma plătită pentru preluarea adresei web emag.pl, potrivit profit.ro.

eMAG mai este prezent în Bulgaria și Ungaria. Stanciu a spus că obiectivul eMAG în Polonia este atingerea unei “cote însemnate” în următorii cinci ani, fără se dea mai multe detalii.

Vezi și Uimitor! Cât a câștigat Serena Williams din tenis până acum! Nici Halep nu stă rău

Anunțul specialiștilor IT: România ar putea deveni prima țară din lume

“Pregătirea rebranding-ului a durat mai mult de un an. Am plecat de la înțelegerea contextului local și apoi am adaptat cultura, procesele și tool-urile eMAG la piața locală. Obiectivul nu a fost până acum să vindem sau să facem profit. Am investit mult pentru a construi o bază solidă. Vom reveni cu informații despre vânzări și creșteri, noul obiectiv după rebranding va fi creșterea accelerate. Deocamdată Agito este o companie mică spre medie într-o piață foarte mare. Este imposibil de definit e-commerce-ul ca piață având în vedere că cei mai mari jucători din Polonia care folosesc e-commerce-ul sunt de fapt retailerii offline. De aceea, noi ne uităm la piața totală de retail, unde avem foarte mult loc de creștere”, a explicat omul de afaceri, care deține 22,56% din Dante International.

Potrivit datelor prezentate de Stanciu într-o conferință de presă desfășurată la finele lunii august, afacerile eMAG au îmsumat 1,95 miliarde de lei, cu 56% mai mult față de 2014.

În România, cifra de afaceri a crescut cu 36,4%, la 1,7 miliarde de lei, potrivit datelor disponibile la Ministerul Finanțelor.

Vezi și Care este cel mai vizualizat videoclip de pe Youtube din toate timpurile?

Miliardarul Ion Țiriac anunță cel mai ambițios proiect al său

Anul trecut, Dante International a investit 48 milioane de euro, din care 15 milioane de euro în dezvoltarea platformei eMAG și 24 milioane de euro pe plan internațional.

Efortul investițional s-a văzut și în rezultatul net al companiei, care a înregistrat anul trecut o pierdere netă de 119,3 milioane de lei, în creștere cu 104,5% față de 2014, iar datoriile totale au urcat cu 95,2%, la 549,3 milioane de lei, potrivit datelor de la Ministerul Finanțelor Publice.

Pe de altă parte, compania are de recuperat creanțe în sumă totală de 89,6 milioane de lei, de la 80,9 milioane de lei în 2014. De asemenea, disponibilitățile în conturi ale companiei au crescut de la 12,2 milioane de lei în 2014 la 226,3 milioane de lei la finele anului trecut, potrivit profit.ro.

Dante International are ca acționari pe Intervision (Services) Holdings BV (Olanda), o companie deținută de Naspers, cu o participație de 77,44%, și Iulian Stanciu – 22,56%.

URMARESTE-NE

SHARE

COMENTEAZĂ

articole similare