sursa foto:  stiripesurse.ro

Anunț important pentru toți clienții CEC Bank!

CEC Bank continuă să-şi îmbunătăţească serviciile bancare digitale şi lansează o nouă platformă de Internet Banking.

„Serviciile bancare digitale reprezintă un pilon important al strategiei de dezvoltare a CEC Bank. CEC Bank este instituţia bancară cu cea mai lungă tradiţie din România, dar ţinem pasul cu vremurile şi avem planuri ambiţioase de modernizare.

Nu întâmplător, azi, în ziua în care CEC Bank aniversează 156 de ani, relansăm platforma de Internet Banking. Acest proiect vine în completarea iniţiativelor de digitalizare care au fost deja lansate pe piaţă: platforma CEC_In care permite deschiderea conturilor online, fără deplasări la bancă, lansarea Apple Pay şi Google Pay, autorizarea biometrică pentru ecommerce, plăţi instant şi integrarea cu ghiseul.ro. Lansarea noii platforme de Internet Banking este un pas necesar în direcţia îmbunătăţirii prezenţei digitale a CEC Bank, în condiţiile în care cererea pentru servicii bancare online a crescut în contextul pandemiei COVID-19”, a declarat Mugur Podaru, directorul Direcţiei Operaţiuni la Distanţă din cadrul CEC Bank.

Noua platformă de Internet Banking CEC-Online este disponibilă pentru toţi clienţii persoane fizice la adresa https://home.ceconline.ro/ şi va funcţiona în paralel cu vechea platformă în următoarele luni. Pentru autentificare, clienţii persoane fizice vor utiliza acelaşi nume de utilizator şi codurile generate de token-ul fizic si/sau eToken.

Clienţii pot vizualiza non-stop situaţia financiară, detaliile conturilor, depozitelor şi creditelor, pot seta limitele cardurilor, pot iniţia transferuri şi plăţi, pot face schimburi valutare şi pot constitui depozite şi conturi de economii.

Pentru a încuraja utilizarea serviciilor online, CEC Bank oferă o serie de facilităţi pentru operaţiunile realizate prin Internet şi Mobile Banking: cursuri valutare mai avantajoase faţă de cele din unităţile teritoriale, dobânzi cu 0,10 puncte procentuale mai mari – până la 3,35% la cele pe 12 luni şi comisioane reduse cu 60% faţă de cele de la ghişeu la plăţi şi transferuri.

Dezvoltarea noii platforme de Internet Banking s-a realizat pe parcursul a 12 luni, necesitând atât eforturi interne, din partea unei echipe multi-departamentale CEC Bank, cât şi serviciile unor prestatori externi specializaţi.

În prezent, CEC Bank are circa 200.000 de utilizatori de servicii online, iar valoarea tranzacţiilor prin aceste canale s-a dublat faţă de anul trecut.

Fondată în 1864, CEC Bank are în prezent cea mai extinsă reţea naţională, cu peste 1.000 de sucursale şi unităţi teritoriale şi active de peste 36 miliarde de lei, la sfârşitul primului semestru din 2020.

CEC Bank este o bancă universală de top pe piaţa românească, care oferă o gamă completă de produse şi servicii persoanelor fizice, IMM-urilor şi corporaţiilor mari, prin multiple canale de distribuţie: unităţi bancare, reţele de ATM, internet banking (CEConline), mobile banking şi phone-banking (Tele CEC).

Statul român, prin Ministerul Finanţelor Publice, este unicul acţionar al CEC Bank, iar în luna noiembrie 2019, în urma acordului Comisiei Europene, capitalul băncii a fost majorat cu 940 milioane de lei, informează agerpres.ro

Citește și:

SURSE Panică în Sistem! Val de pensionări în Poliție

EXCLUSIV George Maior și Florian Coldea – de la vârful SRI la catedra SNSPA!

Vești proaste pentru români! Facturile la gaz ar putea crește cu 200 de lei pe an

SHARE

COMENTEAZĂ

articole similare