În anul 2011, eMag lansa, în premieră pe piața din România, conceptul Black Friday. Acum, cel mai mare retailer online de pe piața locală a anunțat când va organiza Black Friday-ul de anul acesta.
Astfel, campania de Black Friday se va desfășura anul acesta la 17 noiembrie, stocul pregătit pentru evenimentul de shopping ajungând la peste 2 milioane de produse.
Oferta eMag de Black Friday va cuprinde o serie de produse, de la televizoare, telefoane, laptopuri, fashion şi articole sportive până la electrocasnice, accesorii pentru casă şi grădină, produse de îngrijire personală, mobilă, jucării şi anvelope. În ediţia de anul acesta a campaniei Black Friday organizate de eMag participă şi peste 4.000 de comercianţi membri în cadrul platformei de marketplace, scrie Ziarul Financiar.
Toate produsele din campanie vor putea fi achiziţionate şi în rate fără dobândă, prin intermediul cardurilor partenere. „Ne-am pregătit în ultimele 10 luni”, a declarat Tudor Manea, director general în cadrul eMAG. Retailerul online a organizat pentru prima dată evenimentul Black Friday în 2011, fiind cel care a introdus şi conceptul în România.
E OFICIAL! Ce cunoscută bancă DISPARE din România
Autoritățile lovesc puternic în șoferi: Ce se va întâmpla cu mașinile înmatriculate în această țară