oameni transport

sursa foto:  publika.md

Atenție! Care este cel mai periculos mijloc de transport din România? Are peste 200 de milioane de pasageri anual

Chiar dacă multor persoane le este teamă să călătorească cu avionul, considerându-l foarte periculos, nu acesta este cel mai periculos mijloc de transport din țara noastră. 

Spre surprinderea oamenilor, cel mai periculos mijloc de transport din România nu este nici confortabil, nici foarte rapid. Conform noizz.ro, microbuzul este mijlocul de transport în care cei mai mulți români își pierd viața.

Peste 200 de milioane de pasageri se urcă anual într-un microbuz, autobuz sau autocar pentru a ajunge mai repede la destinație decât cu trenul. Spre exemplu, în ultimii ani CFR Călători a anunțat, pentru 2015, undeva la 32 milioane de călătorii, măsurat prin indicatorul călători transportaţi, cu trenurile CFR Călători, iar în perioada similară din 2016, aproximativ 31 milioane de călătorii, scrie sursa citată.

În ceea ce privește transportul cu avionul, cifrele raportate de Compania Națională Aroporturi București arată că aproape 11 milioane de pasageri au trecut prin Aeroportul Internațional Henri Coandă din Otopeni.

Din fericire, trenurile de călători și avioanele nu au înregistrat accidente mortale în ultimul deceniu. Nu același lucru se poate spune și despre transportul rutier. Numărul mare al accidentelor își găsește explicația în volumul mare de călători care nu este corelat de investiții ale firmelor de profil în forța de muncă sau în parcul auto, așa cum ne-au precizat reprezentanți ai Ministerului de Transport.

Ca să facă față cererii, companiile de transport rutier au ajuns să facă curse și din oră în oră, cu autocare sau autobuze vechi, cu șoferi obosiți și cu pasageri înghesuiți și pe scările interioare ale autovehiculelor, după cum s-a constatat la controalele efectuate în acest an de Inspectoratul de Stat pentru Controlul Rutier și Poliția Rutieră.

Principalele neregulile descoperite în urma acestor verificări au fost: neutilizarea centurii de siguranţă, nerespectarea capacităţii de transport – număr mai mare de persoane decât locurile pe scaune, lipsa documentelor, viteza excesivă a șoferilor care trebuie să respecte orarul impus de firmă, autocarele vechi și suprauzate, lipsa condițiile pentru pasageri – conform legislașiei ar avea dreptul chiar la mâncare pe drum pentru un drum mai mare de 250 de km.

Vezi și Sumă fabuloasă! La cât se ridică pagubele în dosarul Kronospan, pe care comisarul Berbeceanu a fost FORȚAT să-l închidă

Mihai Morar se revoltă! Declarații uluitoare despre cântăreața Denisa

De necrezut! S-a aflat cine este ‘iubitul’ episcopului de Huși

TAGS

URMARESTE-NE

SHARE

COMENTEAZĂ

articole similare