sursa foto:  Pixabay.com

Brandul bogaților planetei își deschide magazin în România, lângă Ateneu. Produsele companiei au prețuri exorbitante

În ultimii ani, puține nume mari din industria luxului mondial au pătruns pe piața din România. Totuși, așteptarea se pare că va lua sfârșit, un brand uriaș anunțându-și intenția de a deschide un magazin la București. 

În ciuda faptului că și în țara noastră moda de lux a devenit de interes pentru mulți români, puține nume mari din acest domeniu au intrat pe piața din România. Mai exact, după ce în anul 2008 Louis Vuitton a deschis un magazin propriu la Bucureşti, niciun alt nume mare din industria luxului nu a mai deschis vreun magazin în țara noastră.

(VEZI ȘI: Schema prin care Ion Țiriac se umple de bani cu blocurile de la „Stejarii”. Apartamentele din complex nu pot fi cumpărate)

Brandul de lux care este gata să intre pe piața românească

Grupul francez Hermes, care este unul dintre cei mai importanți jucători din industria luxului la nivel mondial, vrea să intre pe piaţa din România. Compania intenționează să deschidă un magazin propriu în centrul Bucureştiului, în zona Ateneului. Mai exact, brandul va veni direct, nu în sistem de franciză, potrivit modelului de lucru al companiei. Aceasta este cea mai importantă veste din ultimii 16 ani pentru industria locală a luxului.

Hermes este sinonim cu luxul, fiind un brand exclusivist recunoscut în toate colturile lumii pentru eleganță, atenție la detalii și calitate impecabilă. În ciuda faptului că este înființată cu aproape 200 de ani în urmă, odată cu trecerea timpului, casa de modă Hermes a devenit tot mai cunoscută și mai apreciată.

În prezent, compania are 300 de magazine în 45 de ţări şi produce în special în Franţa, în cele peste 50 de fabrici proprii. Hermes are magazine în principalele oraşe ale lumii, în regiunea Europei Centrale şi de Est fiind prezent în Polonia (Varşovia) şi Cehia (Praga). Alte magazine Hermes se mai găsesc în Grecia, Turcia şi Austria.

Hermes, afacerea de familie cu o istorie de 200 de ani

Compania Hermes a fost înființată în anul 1837 de Thierry Hermes. Acesta a deschis în Paris un mic magazin ce vindea hamuri de lux pentru cai. Din acest motiv, logo-ul companiei este reprezentat de o trăsură și un cal. În 1880, când Charles-Emile Hermes, fiul lui Thierry Hermes, a preluat conducerea companiei, a mutat magazinul pe celebra strada pariziană Faubourg Saint-Honore, la numarul 24, unde se află și astăzi. Charles-Emile, ajutat de cei doi fii ai săi, Adolphe si Emile-Maurice, a reusit să facă brandul Hermes cunoscut în Europa, Asia, America și Africa de Nord.

În anul 1900, Hermes a lansat prima geantă, care se numea Haut a Courroies. Geanta era destinată persoanelor ce călăreau și care își puneau șaua în ea. La 20 de ani de la acel moment, Emile-Maurice a introdus prima linie de accesorii Hermes. În 1922, acesta a creat o geantă de piele destinată în special femeilor. De aici evoluția a fost spectaculoasă, brandul devenind un reper în materie de lux.

Cea mai cunoscută geantă creată de Hermes este cea denumită Birkin, după numele celebrei actrițe și cântărețe franceze Jane Birkin. Prețul unei astfel de genți pornește de la 7.000 de euro și poate depăși 100.000 de euro dacă este confecționată dintr-o piele exotică. Doritorii trebuie să se înscrie pe o listă de așteptare pentru a putea beneficia de o astfel de geantă.

(NU RATA: Adio, magazinele Pepco! Angajații rămân pe drumuri în zeci unități care funcționează pe teritoriul Austriei)

URMARESTE-NE

SHARE

COMENTEAZĂ

articole similare