sursa foto:  saptamanafinanciara.ro

E oficial! Un gigant telecom dispare din România

O mare companie din România va înceta să mai existe, după ce a trecut printr-un proces de achiziție.

Astăzi, Vodafone România anunţă finalizarea fuziunii cu UPC România. Ca urmare a acestui lucru, UPC România încetează să mai existe ca entitate juridică, fiind absorbită de Vodafone România. Începând de astăzi, Vodafone România devine furnizorul de servicii fixe de comunicaţii electronice pentru clienţii UPC. Toate drepturile şi obligaţiile UPC România SA vor fi preluate de către Vodafone România SA, fără modificări în ceea ce priveşte termenii şi condiţiile din contractele clienţilor şi furnizorilor (…) De asemenea, aplicaţia My UPC va fi redenumită în My Vodafone Fix & TV, în timp ce funcţionalităţile acesteia şi datele de logare ale clienţilor vor rămâne neschimbate. Telefoanele de contact, 031 100 1000 şi 031 100 0872, vor fi în continuare disponibile. Pentru clienţii care plătesc factura prin internet banking, UPC România va fi înlocuit cu Vodafone – pentru servicii fixe şi TV. Clienţii care beneficiază de servicii fixe & TV furnizate în baza unui contract cu fosta companie UPC, dar şi de servicii mobile furnizate de Vodafone vor primi în continuare două facturi„, menţionează Vodafone România.

În ceea ce priveşte magazinele UPC, se arată că acestea vor fi transformate treptat şi vor avea specificaţiile şi configuraţia magazinelor Vodafone.
„Vor oferi în continuare toate serviciile şi operaţiunile specifice produselor de comunicaţie fixă şi TV şi în plus şi operaţiuni specifice serviciilor mobile”, notează compania de telefonie mobilă.
Vodafone are o istorie de 23 de ani în România, iar de-a lungul prezenţei sale pe plan naţional a investit în inovaţie, fiind primul care a furnizat serviciile de GPRS (2001), 3G (2005) şi 4G (2012).
Vodafone România este o divizie a Vodafone Group, unul dintre cei mai importanţi furnizori de servicii de telecomunicaţii şi tehnologie din lume, cu operaţiuni mobile în 24 de ţări, 42 de reţele mobile partenere şi operaţiuni de broadband fix în 19 ţări.
La 31 decembrie 2019, Vodafone Group avea 625 milioane de utilizatori ai serviciilor mobile, 27 milioane de utilizatori ai serviciilor broadband fix şi 22 milioane de clienţi ai serviciilor TV, incluzând toţi clienţii Vodafone din entităţile create în urma unor fuziuni şi asocieri.

Vezi și:Lidl, mutare în plină epidemie de coronavirus! Se întâmplă din 30 martie, în magazinele din România

Război în PNL pentru contractele privind achiziția de măști medicinale

EXCLUSIV În lupta cu coroanvirusul, Guvernul Orban 2 cumpără combinezoane de protecție de la un magazin on-line! Firma are doar 3 angajați. Contract de peste 3 milioane de lei

TAGS

URMARESTE-NE

SHARE

COMENTEAZĂ

articole similare