sursa foto:  b1.ro

Ion Cristoiu iese la rampă! ‘Avem de-a face cu publicitate înșelătoare’

Jurnalistul Ion Cristoiu iese la rampă! Jurnalism consideră că, campania în care apare filosoful Mihai Șora este drept o „mizerie morală”.

 

„Ceea ce au făcut Emag și Mihail Șora este o mare mizerie morală”

Ion Cristoiu este categoric și cataloghează drept “mizeria morală” campaniei Emag, avându-l ca protagonist pe filosoful Mihail Șora. Motivul: aceasta nu a ținut cont de neutralitatea politică a personajului principal și înșală consumatorii. Jurnalistul remarcând că Șora a fost referent de specialitate al Anei Pauker. Cristoiu publică și date din trecutul filosofului.

Filosoful Mihai Șora, în vârstă de 102 ani, apare într-un videoclip Emag cu scopul marcării a 30 de ani de la Revoluție, în care filosoful vorbește despre libertate și lupta de zi cu zi pentru aceasta.

„Cred că e un termen prea blând, aș spune, controverse. Pentru că au fost foarte multe puncte de vedere care au considerat ceea ce au făcut Emag și Mihail Șora o mare mizerie morală din motive politico-financiare. Și voi explica și de ce. Emag, nu trebuie să uităm, este o firmă înființată de Sebastian Ghiță și condusă de Sebastian Ghiță, asta apropo de radicalitatea celor care apără această afacere a Emag, este o companie care vinde în mod obișnuit device-uri. De regulă, firmele își fac o campanie publicitară ținând cont în primul rând de neutralitatea politică a actorului principal, a celui care joacă în campania publicitară, acela care este personajul principal al campaniei. Putea să fie, de exemplu, și domnul Mihail Șora, deși el este puternic marcat profund politic. De regulă, se ia un actor, un sportiv, cineva care, repet, nu este marcat politic, dintr-un simplu motiv: în momentul în care personajul este marcat politic adversarii din electorat nu mai cumpără de la Emag. Din acest punct de vedere este prima bizarerie în această operațiune”, a explicat analistul politic pentru Mediafax.

„Mizeria morală a acestei campanii și, repet, și mizeria comercială deoarece avem de-a face cu publicitate înșelătoare, și Protecția Consumatorului trebuia să se sesizeze deoarece ni se prezintă o marfă, și anume Mihail Șora, sub o etichetă înșelătoare. Este vorba de faptul că personajul, cel care întruchipează suferințele în comunism și lupta în comunism este un personaj, Mihail Șora, care a făcut parte din nomenclatura comunistă”, a afirmat analistul politic.

Vezi și

 

Lovitură uriașă pentru o cunoscută bancă din România! Amenda colosală pe care o are de plătit

Traian Băsescu provoacă un cutremur! Pentru cine a lucrat, în realitate, Kovesi: ‘Acum au extras-o’

Vești importante! Ce persoane vor putea ieși mai repede la pensie

SHARE

COMENTEAZĂ

articole similare