sursa foto:  hunedoaralibera.ro

Kaufland face o mutare care îi vizează pe toți clienții săi! A dat startul în această săptămână

Kaufland România face o mutare care îi vizează pe toți clienții săi. Începând cu această săptămână, lanțul de magazine a dat startul unei noi campanii, Vânătoarea Comorilor.

Compania oferă săptămânal 1.500 de coșuri de cumpărături gratuite, iar valoarea totală a premiilor din campanie se ridică la 500.000 euro.

Timp de șase săptămâni, în perioada 29 iunie – 09 august 2022, toți cei care merg la cumpărături la Kaufland și profită de ofertele speciale din Vânătoarea Comorilor pot câștiga unul dintre cele 9.000 de coșuri de cumpărături gratuite, oferite pe toată durata campaniei, informează, într-un comunicat de presă, Kaufland România.

Pentru a intra în cursa pentru premii, clienții trebuie să:

  • Găsească produsele din promoție în magazine, urmărind marcajele de la intrare până la raft sau indiciile din revista cu ofertele săptămânale;
  • Să cumpere cel puțin două articole incluse în campanie, dintre cele 32 articole selectate săptămânal;
  • Să scaneze Kaufland Card înainte de a achita, pentru a fi înscriși automat în concurs.

„Premiile vor fi oferite prin tragere la sorți și constau în valoarea coșului de cumpărături înscris în concurs, în limita a 595 lei. Astfel, pe durata campaniei, se vor acorda săptămânal 1500 de coșuri de cumpărături gratuite, prin alocare directă în contul Kaufland Card al câștigătorilor.

Articolele incluse în campanie aparțin brandurilor de renume de pe piața românească și vor fi actualizate săptămânal. Printre acestea, se regăsesc, prin rotație, produse din 35 de categorii – alimente de bază, lactate, produse congelate și de patiserie, dulciuri, cafea, băuturi răcoritoare și spirtoase, cosmetice, detergenți, hrană pentru animale și altele.

Promoția este sprijinită printr-o campanie de comunicare 3600, vizibilă pe toate mediile importante – de la TV, la mediul offline, prin activări speciale și in-store, în toate magazinele Kaufland din țară. 

Pentru mediul digital, compania a pregătit o serie de activări interactive pe platformele proprii de social media, printre care un filtru de Instagram, o colecție de gif-uri tematice, concursuri de tip treasure hunt și o serie challenge-uri pe TikTok, în colaborare cu ambasadorii de brand, Speak și Ștefania.

Alte detalii despre Vânătoarea Comorilor și regulamentul campaniei se pot consulta accesând site-ul companiei”, mai transmite Kaufland.

Kaufland se numără printre cele mai mari companii de retail din Europa, cu 1.450 de magazine în 8 țări, 148.000 de angajați și o rețea de peste 152 de magazine în România. În 2021, Kaufland România a primit pentru a patra oară certificarea Best Buy Award, care atestă că este lanțul de magazine cu cel mai bun raport calitate – preț de pe piața locală. Kaufland deține și distincția Customers’ Friend pentru compania cu cele mai bune servicii pentru clienți, acordată de Institutul internațional ICERTIAS, în urma unei analize de piață. Obiectivul nostru este să aplicăm cele mai inovatoare tehnologii în domeniul retail, astfel încât clienții să se bucure de produse proaspete, la cel mai bun raport calitate-preț, prin promovarea sustenabilității și a produselor locale. Pentru mai multe informaţii, vizitaţi www.kaufland.ro.

URMARESTE-NE

SHARE

COMENTEAZĂ

articole similare