Sorin Cîmpeanu a făcut anunțul mult așteptat de părinți și profesori: Ce elevi vor putea merge la școală din 8 februarie

 Ministrul Educației, Sorin Cîmpeanu, a declarat că 1,4 milioane de elevi din totalul de 2,9 milioane ar putea merge la școală din 8 februarie.

 

„Datele se pot schimba (…) vom vedea fotografia momentului în data de 2 februarie (…) O estimare făcută acum câteva zile era de 1,4 milioane de elevi din cei 2,9 milioane de elevi”, a declarat Cîmpeanu.

 

El a precizat că pentru cei 500.000 de studenţi există un alt regim, fiecare universitate urmând să decidă dacă aceştia vor face cursurile în sistem fizic, online sau hibrid.

 

„Am constituit un grup de monitorizare a acţiunilor necesare pentru pregătirea şcolilor la nivelul Ministerului Educaţiei. Acest grup a cerut raportări cu o cadenţă săptămânală cu privire la stocurile de substanţe sanitare, de măşti şi la toate celelalte elemente necesare asigurării protecţiei în şcoli în momentul deschiderii acestora. În fiecare zi de vineri, din toată ţara există obligativitatea raportării către ministrul Educaţiei a situaţiei până în data de 8 februarie şi după 8 februarie, pentru a putea să ne asigurăm că nu se produc sincope în elementele necesare protecţiei stării de sănătate a celor care vor merge în şcoli.

E vorba, acolo unde rata de infectare e sub 1 la mia de locuitori, de toate şcolile, între 1 şi 3 la mie – de grădiniţe, învăţământ primar şi clase terminale şi să sperăm cât mai puţine zone vor fi în scenariu roşu, acolo unde se deschid cu prezenţă fizică doar grădiniţele şi clasele I – IV”, a adăugat Sorin Cîmpeanu, conform agerpres.ro.

Citește și:

SURSE Operațiunea ‘Asaltul Lupilor Tineri’! Ce a reprezentat, în realitate, atacul lui Rareș Bogdan la Ludovic Orban

Veste bună pentru cei care au ieșit la pensie! Ministerul Muncii vine cu noi beneficii în acest an

 

Este oficial! Vești importante pentru toți românii: Cine nu se decide cu privire la acest serviciu, va plăti automat mai mulți bani

URMARESTE-NE

SHARE

COMENTEAZĂ

articole similare