hipermarket

sursa foto:  telegrafonline.ro

Acuzații GRAVE: cum păcălesc multinaționalele consumatorii! Ce mâncăm

Au existat multe scandaluri pe teme diferenței calitativa a produselor comercializate de multinaționale în țările din estul Europei. Dacă România nu are nimic de comentat cu privire la acest aspect extrem de grav, ei bine Ungaria nu se lasă.

Ministrul maghiar al Agriculturii, Fazekas Sándor, a ajuns la concluzia că multinaționalele înșală cetățenii maghiari. El se referă la un raport al Autorității pentru siguranța alimentelor care relevă că peste două treimi din produsele comercializate de marile lanțuri de retaileri sunt inferioare calitativ raportat la versiunile vândute pe alte piețe din Europa.

Oficiul Național pentru Siguranța Alimentelor din Ungaria (NEBIH) a analizat circa 100 de produse alimentare vândute pe piața locală, în 70% din cazuri fiind constatate deficiențe calitative, a declarat Sandor într-o conferință de presă, citat de Budapest Business Journal.

Vezi și De râsul curcilor! Atenție unde se duc banii dumneavoastră

Analizele „confirmă suspiciunile că multinaționalele aduc produse de calitate inferioară în Ungaria”, potrivit ministrului, potrivit activenews.ro.

Ministerul Agriculturii a publicat o broșură cu principalele diferențe dintre alimentele vândute în Ungaria și versiunile acelorași produse comercializate în alte țări. În cazul produselor din Ungaria, acestea conțin, de regulă, mai mulți amelioranți de arome, mai puțini nutrienți și ingrediente mai ieftine.

Nu doar Ungaria face aceste acuzații. În urmă cu câteva săptămâni, Cehia și Slovacia au acuzat multinaționalele că aduc produse în care numai ambalajul este la fel în Est și în Vest, nu și calitatea. În România, ca de obicei, s-a format o comisie care analizează dacă există diferențe între produse.

URMARESTE-NE

SHARE

COMENTEAZĂ

articole similare