energie

sursa foto:  energy-center.ro

Atenție! Ce trebuiau să facă toți clienții ENEL până la 1 octombrie și ce riscă persoanele care NU au făcut asta

Toți clienții ENEL, precum și cei ai celorlalte companii furnizoare de energie electrică, erau obligați să facă acest lucru până la 1 octombrie 2017.

Potrivit Ordinului Autorității Naționale de Reglementare în domeniul Energiei (ANRE) nr 88/2015, pentru aprobarea contractelor cadru de furnizare a energiei electrice la clienţii casnici şi noncasnici, românii au fost nevoiți să-și reînnoiască contractele cu companiile de la care primesc electricitate.

Procesul de recontractare a început la jumătatea anului 2015 și a durat, dat fiind numărul mare de clienți (n.r. – 7 milioane de persoane fizice și juridice), mai mult de doi ani, până la 1 octombrie 2017, informează Libertatea. Conform ordinului ANRE, clienții au avut la dispoziție 30 de zile pentru semnarea și returnarea contractului către furnizor, de la primirea sa.

Totuși, în situația în care contractul primit prin poștă nu a fost semnat și returnat de client în cele 30 de zile prevăzute de ordinul ANRE, actul este considerat în vigoare, după scurgerea termenui legal.

Vezi și Un GIGANT german intră la rupere: Ce piață din România vrea să cucerească

Frații „Dedeman” dau un mega-tun: Ce achiziție importantă au făcut și cu ce afacere ar bombarda piața

Telekom „AMENINȚĂ” Vodafone și Orange! Mutarea prin care vrea să dea lovitura

EXCLUSIV! Guvernul a MINȚIT toți studenții – păcăleală cu legea în față

 

URMARESTE-NE

SHARE

COMENTEAZĂ

articole similare