Preturi energie electrica bani plafonare energie

sursa foto:  playtech.ro

Ce se întâmplă cu clienții Hidroelectrica care nu au primit facturile la energie? Virgil Popescu rupe tăcerea: ‘Mă neliniștește treaba aceasta. Se vor plăti eșalonat’

Sute de mii de români sunt îngrijorați de întârzierea facturilor la energie. Ministrul Energiei, Virgil Popescu, a declarat despre întârzierea facturilor, că poate confirma că nici el nu a primit acasă factura, în Turnu-Severin şi că îl nelinişteşte treaba aceasta.

 

Ministrul a afirmat că Hidroelectrica va trebui să finalizeze toată facturarea asta şi a arătat că, dacă vor menţine aceasă linie să nu perceapă oamenilor penalităţi şi să le permită să plătească lună de lună, nu crede că va fi cineva prejudiciat.

Vă pot confirma că nici eu nu am primit acasă factura, în Turnu-Severin. Mă nelinişteşte treaba aceasta, am avut discuţii la un moment dat cu conducerea Hidroelectrica, nu vizavi de mine ci de acest fenomen, au ieşit cu un comunicat că se vor plăti eşalonat, la cererea fiecăruia, deci nu va trebui să scoată oamenii banii din buzunar, vor plăti facturile lună de lună”, a spus ministrul.

El a precizat că ”Hidroelectrica a avut o achiziţie de clienţi foarte agresivă, datorită preţului pe care îl au, softul pe care l-au implementat nu a fost finalizat în timp util, softul de facturare, şi acum au anunţat că a fost finalizat şi începe facturarea”.

Aplicaţiile vechi nu au mai făcut faţă. Eu cred că dacă vor menţine aceasă linie să nu perceapă oamenilor penalităţi pentru că nu e vina oamenilor, să permită oamenilor să plătească lună de lună, cei care doresc, nu cred că va fi cineva prejudiciat. Dar va trebui foarte bine să finalizeze toată facturarea asta”, a comentat el, conform news.ro.

URMARESTE-NE

SHARE

COMENTEAZĂ

articole similare