sursa foto:  stirileprotv.ro

Ce se întâmplă cu Pro Tv în 2017 – anunțul făcut de directorul executiv

Aleksandras Cesnavicius, directorul executiv al Pro TV, a povestit într-un interviu pentru Adevărul ce așteaptă de la anul 2017 și ce strategie a pregătit pentru postul TV pe care îl conduce și care anul trecut a fost lider de piață.

„În 2016, miza a fost pe show-urile mari şi pe producţiile locale. Cum va fi în 2017? Privesc piaţa de televiziune ca un fel de maraton. Nu sprintezi şi produci ceva care să dureze doar o perioadă. E important să îţi calculezi paşii în mod corect, să înţelegi pe ce îţi fondezi baza şi să lucrezi la inovaţie în aşa fel încât să nu rămăi neactualizat, dar să afli ideile noi care pot să fie implementate. Noi avem o formulă de lucru foarte bună, Pro TV va aplica aceeaşi gândire, totul e deja pregătit. Avem echipe capabile să execute orice.

Vezi și Atenție! Cum poate cumpăra ORICINE un bilet pentru ceremonia de învestire a lui Trump

Poţi să ai orice fel de idei, pe hârtie să arate bine, cu o viziune fantastică, dar testul este la execuţie. Pentru ca rezultatul să fie bun trebuie să ai o echipă bine structurată cu profesionişti gata de orice. Avem aceste elemente, formula de lucru, care funcţionează, şi profesioniştii capabili de orice. Nu ne schimbăm direcţia de principiu, ca alergător la maraton ne stabilim să alergăm într-un ritm stabil, în aşa fel încât să avem timp să găsim ideile care pot creşte pe parcursul următorilor doi – trei ani. Per total, direcţia nu se schimbă.

Ce vom face diferit este să ne concentrăm mai mult pe canalele secundare ale grupului şi să avem mai multe activităţi integrate pentru produsele noastre online. Nu ne concentrăm doar asupra Pro TV, ca în cazul ultimilor doi ani, ci asupra întregului grup, să îl întărim. Am văzut potenţialul enorm atunci când am făcut campania specială pentru 1 decembrie cu „Las Fierbinţi“. Am avut activităţi pentru micul ecran, am adunat toate programele individuale pentru a susţine acest show. Dar, după terminarea specialului am realizat ceva şi pentru internet cu poezia lui Celentano. Am avut un reach de 1 milion de utilizatori doar în prima oră de la lansare, ceea ce e impresionat mai ales când lansezi aşa ceva pe internet în toiul nopţii. În total, poezia a generat 20 de milioane de vizualizări. Aici avem spaţiu, încă putem îmbunătăţim lucrurile. Acum ne calibrăm echipele şi resursele prin care creşterea poate să fie susţinută, regândim conceptele, cum să creştem canalele secundare şi să le facem mai relevante pentru telespectatori. Acesta este, de fapt, cuvântul care va defini canelele secundare pentru următorii ani: relevanţa”, a dezvăluit Cesnavicius.

URMARESTE-NE

SHARE

COMENTEAZĂ

articole similare