tudose guvern

sursa foto:  ziuanews.ro

Cel mai mare contract de infrastructură rutieră a fost SEMNAT! PAS IMENS reușit de Guvernul Tudose

Guvernul condus de către Mihai Tudose a reușit un pas imens pentru România! Acesta a definitivat cel mai mare contract de infrastructură rutieră, din România ultimilor 27 de ani.

Contractul pentru construcţia Podului de la Brăila, cea mai complexă lucrare de infrastructură rutieră din România ultimilor 27 de ani, a fost semnat, luni, în prezenţa premierului Mihai Tudose şi a ministrului Transporturilor, Felix Stroe, informează economica.net.

Câștigătoarea contractului pentru proiectarea și execuția Podului suspendat peste Dunăre în zona Brăila, cu o valoare de 1,99 miliarde de lei, fără TVA, a fost declarată Asocierea ASTALDI S.p.A. – IHI INFRASTRUCTURE SYSTEMS CO. LTD.

Conform sursei citate,  Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) a lansat pe 29 aprilie licitaţia pentu execuţia proiectului ce cuprinde Podul suspendat peste Dunăre, în zona Brăila.

Durata contractului este de 48 de luni, din care 12 luni proiectare și 36 luni execuție. Perioada de garanție a lucrărilor va fi de 120 luni.

Pe lângă Podul suspendat, contractul prevede construirea a două viaducte de câte 110 m lungime, un drum principal cu o lungime de 19,095 km și un drum de legătură cu DN22 (Smardan – Măcin), în lungime de 4,328 km.

După ce va fi construit, Podul suspendat de la Brăila se va număra printre primele cinci poduri din Europa, ca deschidere centrală (1,12 kilometri).

Proiectul este cuprins în Master Planul General de Transport al României şi face parte din categoria proiectelor de tip ITI (Investiţii Teritoriale Integrate), finanţabile din POIM 2014 – 2020, Axa Prioritară 2 „Dezvoltarea unui sistem de transport multimodal, de calitate, durabil şi eficient”.

„Din momentul ăsta practic s-a intrat în linie dreaptă. Este un obiectiv major şi din punct de vedere al infrastructurii rutiere de legătură între provinciile istorice, începând cu nordul Moldovei şi terminând cu Dobrogea, este şi un element de siguranţă naţională, dar este şi un element de normalitate. Putem să fim o ţară normală, unde un fluviu nu se mai traversează cu bacul şi, când e ceaţă, devin anumite zone ale României insule izolate”, a declarat premierul Mihai Tudose, într-o conferinţă de presă comună cu ministrul Transporturilor, Felix Stroe, prilejuită de semnarea contractului pentru realizarea podului de la Brăila.

Potrivit şefului Executivului, acest obiectiv este propus spre realizare şi discutat din anii ’80.

„Sunt aproape 40 de ani de când se tot discută despre acest lucru. Este un pas imens. Acum, toţi spunem că 48 de luni – 4 ani (pentru realizarea proiectului – n.r.) – este mult. Până acum un an, nici nu ne gândeam că ne apucăm să scriem primele cifre sau primele litere în acest sens”, a mai afirmat Tudose.

Vezi și El este fratele Simonei Halep! Cu ce se ocupă și ce mașină de lux și-a achiziționat

Toți șoferii sunt vizați! Nu veți mai putea circula fără acest document

Detalii mai puțin cunoscute! Cine este și cu ce se ocupă fratele Principelui Radu Duda

 

URMARESTE-NE

SHARE

COMENTEAZĂ

articole similare