Banca Națională a României are ca principal scop atragarea unui nou segment de public, iar pentru a realiza acest lucru a decis dezvoltarea portofoliului de instrumente digitale de comunicare.
Banca Naţională a României (BNR) îşi extinde prezenţa în mediul online prin lansarea oficială a contului de Instagram, potrivit unui comunicat al instituţiei.
Conform mediafax.ro, prin dezvoltarea continuă a portofoliului de instrumente digitale de comunicare, Banca Naţională a României urmăreşte atragerea unor noi segmente de public, în vederea creşterii nivelului general de informare cu privire la activitatea băncii centrale.
Contul de Instagram se va diferenţia de celelalte canale social media utilizate de BNR în acest moment (Twitter, LinkedIn, YouTube) prin promovarea unui conţinut vizual atractiv, creşterea interactivităţii şi a nivelului de accesibilitate pentru publicul care nu este specializat în mod necesar în domeniul economic. Iniţiativa BNR de utilizare a acestei reţele sociale se corelează cu demersuri similare întreprinse de alte bănci centrale europene, dar şi cu cele mai recente tendinţe din mediul digital.
Vezi și: