sursa foto:  ziardecluj.ro

Gigantul IKEA sfidează toate regulile: Ce reclamă neobișnuită a realizat

Ikea sfidează toate regulile marketingului cu o reclamă total neobișnuită. Potrivit Bloomberg, este prima dată în istoria advertising-ului când o companie abordează o astfel de campanie. 

Compania a avut o idee de campanie inedită pentru promovarea pătuțurilor pentru copii. Campania presupune teste de sarcină integrate în ediţia print a revistei suedeze pentru femei Amelia.

Potrivit zf.ro, reclama este dezvoltată în asociere cu firma suedeză de publicitate Akestam Holst. Femeile sunt încurajate să aplice urină pe hârtie. Dacă sunteţi însărcinată? Nu apar linii roşii sau albastre. În schimb, apre un nou preţ cu 50% redus pentru pătuţul de copii din reclamă.

Proiectul a fost dezvoltat şi cu ajutorul Mercene Labs, care creează diverse suprafeţe şi materiale pentru mai multe industrii. În acest caz, un strat de material a fost aplicat pe desenul unei cutii de pe pagina de reclamă, aceea fiind zona pe care trebuie aplicată urina.

Vezi și Urmează o NOUĂ zi liberă în ianuarie! Ce MINIVACANȚĂ poate oferi Guvernul

CNAS vine cu schimbări importante! Cine va prescrie medicamentele compensate

Încă un divorț între vedete TV! Care a fost motivul de data aceasta

SHARE

COMENTEAZĂ

articole similare



Nu uitaţi să daţi „Like”. În felul acesta nu veţi rata cele mai importante ştiri.