sursa foto:  today.com

O importantă bancă din România refuză să închidă conturile clienților – acuzații grave de încălcare a politicilor BNR

Spre deosebire de alte state europene, România este raiul băncilor și numărul lor este unul impresionant, la fel de impresionant ca și comisioanele pe care le practică. Concurența este, însă una mare, astfel, că se pare că o anumită bancă ar încerca să-și păstreze clienții cu forța. Cel puțin așa susține jurnalistul Răzvan Zamfir, care spune că UniCredit refuză să-i închidă contul deschis la ei. Dar nu este singurul. Și alți clienți s-au plâns pe pagina de facebook a băncii.

„Se intampla rar sa va vorbesc despre experientele mele neplacute cu diverse societati comerciale. In principiu, pentru ca am un grad de toleranta foarte ridicat si nimic nu mi se pare suficient de deranjant ca sa merite semnalat.

Vezi și L-au ajuns datoriile! Fost politician marcant, pus în situația de a-și vinde vila din Cotroceni!

Si cu toate acestea, banca-fantoma UniCredit Bank Romania a reusit sa depaseasca orice limita a tolerantei mele. Nicio firma nu m-a enervat atat de tare in ultimii 30 de ani (la multi ani si voua!) cum a reusit mizeria bancara antementionata.

Singurul motiv pentru ca nu sunt intr-un proces cu respectiva „banca” e ca nu m-am hotarat inca pentru ce s-o dau in judecata. Optiunile, va asigur, sunt nelimitate.

Pe scurt, odata deschis un cont la ei, contul respectiv nu mai poate fi inchis, indiferent de demersurile intreprinse. Probabil foametea a cuprins in asa hal aceasta pseudo-banca, incat cei 3-4 lei ceruti pe luna clientilor captivi reprezinta singura forma de supravietuire.

Feriti-va de Unicredit, caci nici din nisipurile miscatoare nu veti reusi sa scapati atat de greu. V-o spun din experienta proprie a ultimelor luni”, scrie Zamfir pe facebook.

zamfir

„Dragi clienti ai acestei banci neserioase si slab nivel profesional traiesc o adevarata poveste horor in incercarea de a inchide un card de cumparaturi care nu a fost niciodata activ si dupa nici 30 de zile de la emitere.Aproape la orice incercare de inchidere mi se comunica alte sume(bineinteles in crestere si cu comisioane de care nici nu pot sa le pronunt).Deja s-a ajuns la peste 500 ron diferenta de la prima discutie pt inchidere.Deja suna a hartuire ce fac cu mine.Sper sa ma ajute organele abilitate,de maine incep sa bat pe la usile lor. Sper sa ma tina nervii”, mai scrie un alt internaut pe pagina de review a bancii.

review

URMARESTE-NE

SHARE

COMENTEAZĂ

articole similare