Al treilea cel mai important jucător de pe piață, după McDonald’s și KFC, aplică o strategie prin care vrea să-și devanseze rivalii. Se luptă cu cele mai puternice lanțuri de fast-food din lume, iar acum apelează și la agricultorii români.
Este vorba de lanțul de restaurante Salad Box, fondat la Cluj, în anul 2012. În doar cinci ani, Salad Box a ajuns unul dintre greii de pe piața de fast-food, iar, în prezent, numără în jur de 50 de restaurante în România, din care 70% sunt în regim de franciză.
În această perioadă, Salad Box a apelat și la agricultorii români, cel puțin așa a declarat, pentru Bugetul.ro, Horațiu Marcu, omul care deține franciza din Sun Plaza.
„Furnizorii noștri s-au aprovizionat, în această perioadă, și de la producători români. Salata și spanacul sunt foarte proaspete, dat fiind că sunt românești”, ne-a declarat managerul Salad Box din Sun Plaza.
Totodată, acesta ne-a explicat de ce puternicul jucător de pe piața de fast-food nu se poate aproviziona tot timpul de la agricultorii din România.
„La Salada Box, avem nevoie de cantități mari de legume pe tot parcursul anului, pe care nu le găsim întotdeauna în România. Furnizorii noștri aduc produse din mai multe țări”, ne-a mai spus acesta.
Un tezaur este în pericol! Cum riscă România să piardă aproape 360 de miliarde de euro