sursa foto:  captura youtube.com

Un brand românesc, celebru în perioada comunistă, a renăscut din propria cenușă! Ascensiune spectaculoasă

La un an de la deschiderea primului magazin monobrand, un celebru brand românesc a înflorit neașteptat. În perioada comunistă, ideea „Tinerețe fără bătrânețe” a prins contur, după ce Ana Aslan prepara, în anul 1952, vitamina H3, cunoscută sub numele de Gerovital.

Acest medicament era menit să întârzie procesul de îmbătrânire. Ulterior, Gerovital avea să devină celebru în întreaga lume. Acum, reţeaua magazinelor Gerovital a ajuns la 11 puncte de vânzare, la numai 1 an de la inaugurarea primului magazin, anunță reprezentanții companiei Farmec.

Cel mai mare producător român de cosmetice, Farmec marchează un an de la înfiinţarea reţelei proprii de magazine Gerovital, cunoscând în acest interval o expansiune impresionantă la nivel naţional. Compania clujeană este primul jucător local din această industrie care şi-a creat propria reţea de magazine de brand Gerovital şi Farmec (19 magazine) şi care, în prima jumătate a anului 2017, a înregistrat o cifră de afaceri de peste un milion de euro.

„Acum un an, din dorinţa de a oferi consumatorilor noştri o experienţă de brand desăvârşită, am deschis primul magazin Gerovital din România, la Bucureşti. Au urmat alte două deschideri până la final de 2016 – Constanţa şi al doilea magazin din capitală. În 2017 am crescut acest număr până la 11 magazine proprii, din dorinţa de a transforma România într-o zonă a excelenţei în cosmetică, prin aducerea şi mai aproape de români a brandului Gerovital. De jumătate de secol, identitatea Gerovital a fost definită de încredere, eficienţă, inovaţie şi reţete elaborate de specialişti. Toate aceste elemente au fost integrate în conceptul de “Doctor în frumuseţe”, pe care l-am transpus cu atenţie în fiecare magazin inaugurat. Astfel, am creat un concept de magazin unic pe piaţa românească, care se distinge printr-un design inovator şi interactiv, consiliere şi recomandări personalizate, dar şi facilităţi specifice, dedicate tuturor consumatorilor. Ne propunem să ducem acest concept în toate marile oraşe din ţară. Astfel, pentru 2018 am planificat inaugurarea altor 8 magazine de brand Gerovital”, a declarat Mircea Turdean, directorul general al Farmec, conform site-ului oficial al companiei.

Vezi și Radu Moraru face dezvăluiri de proporții! „Toți banii mei și ai Nașul TV au fost pe mâna lui”

Atac incredibil al BNR la adresa lui Țiriac! Numele lui Halep scos în prim plan

DEZASTRU în Guvernul Tudose! Informații incendiare despre noul vicepremier

URMARESTE-NE

SHARE

COMENTEAZĂ

articole similare