sursa foto:  topimobiliare.md

Unul dintre cei mai mari jucători de pe piața de retail din România scoate la vânzare mai multe magazine în București și în marile orașe din țară

Grupul german Metro, unul dintre cei mai importanți jucători de pe piața de retail, dar și primul retailer internațional care a intrat pe piața românească, și-a scos la vânzare 9 magazine din România. Toate acestea vin după ce o situație asemănătoare a fost testată anul trecut în Polonia, Ungaria și Republica Cehă. Oferta locală este evaluată la peste 100 de milioane euro.

Metro este o companie care activează în comerţul cu ridicata la scară mondială, cu sortimente alimentare și non-alimentare, specializată în deservirea nevoilor hotelurilor, restaurantelor și restaurantelor (HoReCa), precum și ale comercianților independenți. În întreaga lume, Metro are aproximativ 16 milioane de clienți care pot alege să facă cumpărături într-unul dintre magazinele de format mare, să comande online și să ridice produsele din magazin sau să le fie livrate. Compania operează în 34 de țări și are peste 100.000 de angajați în întreaga lume.

Reţeaua METRO Cash & Carry România numără 30 de centre de distribuţie, inclusiv 5 magazine METRO Punct, cu o suprafaţă totală de vânzare de aproximativ 190.000 de metri pătraţi. La nivel naţional, magazinele sunt distribuite astfel: în Bucureşti – 5 centre, în Braşov, Constanţa, şi Timişoara câte 2 centre, un centru în fiecare din următoarele oraşe: Piteşti, Cluj, Bacău, Iaşi, Craiova, Baia Mare, Galaţi, Ploieşti, Oradea, Sibiu, Suceava, Tg. Mureş, Arad, Deva, Satu Mare, Piatra Neamţ, Buzău, Târgovişte şi Turda, informează wall-street.ro

Citește și:

Se pregătește o schimbare radicală pe piața auto! Ar putea fi interzisă introducerea în țară a acestor mașini

Vești extrem de bune pentru cei care caută un loc de muncă, dar și pentru angajatori

EXCLUSIV Biroul de Presă al Guvernului, reacție târzie în cazul Manciu: ‘Numirile se fac prin decizie a prim-ministrului’

SHARE

COMENTEAZĂ

articole similare