sursa foto:  observator.tv

Vești bune! Această industrie din România va crește cu 20% în acest an

Important! Piaţa de e-Commerce din România va creşte, în 2023, cu 20%, atât faţă de anul anterior, cât şi comparativ cu perioada pandemiei, arată estimările publicate de o platformă unică de identificare a produselor profitabile din magazine online.

 

Conform analizei TRUDA, piaţa dedicată achiziţiilor online va fi definită, în acest an, de o serie de schimbări, printre care faptul că românii iau decizii de achiziţie mai greu, însă cumpără mai des şi mai mult online, segmentul de lux are vânzări spectaculoase, iar magazinele online îşi schimbă abordarea pe promovarea produselor care aduc profit mai mare.

În aceste condiţii, în România, piaţa de e-Commerce va cunoaşte o creştere de 20% la final de 2023, în comparaţie cu anul trecut, respectiv de 15% faţă de 2020, când pe fondul pandemiei mare parte din achiziţiile din magazine fizice au fost realizate online.

La capitolul promovare, costurile companiilor din online au crescut cu 30%, în primele luni din acest an, în timp ce vânzările pentru produsele de lux s-au majorat cu 50%, în ultimul timp. Cele mai cumpărate produse din gama luxury sunt cele din categoriile Îmbrăcăminte, Încălţăminte, Ceasuri şi Parfumuri, unde valoarea medie a comenzii este de 2.200 de lei.

”Inflaţia ridicată a schimbat considerabil comportamentul românilor ”

„Inflaţia ridicată a schimbat considerabil comportamentul românilor atunci când cumpără online. Dacă înainte utilizatorii online aveau cinci interacţiuni cu un brand înainte de achiziţiona un produs, acum sunt şapte puncte de interacţiune cu brandul în procesul de achiziţie până la plasarea şi confirmarea comenzii pentru produsele cu o valoare mai mică”, menţionează reprezentanţii platformei de specialitate.

O altă previziune TRUDA indică faptul că, tot ca efect al inflaţiei, românii preferă să cumpere produse la preţuri mai mici, dar în cantităţi mai mari, în special produse din categoriile Food, Health&bio, Fashion şi Beauty, nişe pe care astfel valoarea coşului de cumpărături este mai mare, în medie între 150 de lei şi 220 de lei.

Companie fondată în anul 2022, TRUDA aduce pe piaţa de e-Commerce o tehnologie unică în România, bazată pe machine learning, care analizează în timp real performanţa în online şi identifică produsele cel mai mare randament pentru vânzări mai mari, potrivit agerpres.ro.

URMARESTE-NE

SHARE

COMENTEAZĂ

articole similare