sursa foto:  observator.tv

Drept la replică ING. Acuze dure la adresa ING Bank! Ce ar face banca fără a-și înștiința clienții – REACȚIA avocatului Gheorghe Piperea

UPDATE! ING Bank ne-a răspuns, joi, explicând ce s-a întâmplat în cazul clientului nemulțumit.

„Incepand cu 5 aprilie 2017, clientii noi care incaseaza salariul la ING si care fac cel putin o plata electronica pe luna beneficiaza de oferta Card Complet, cu costuri 0 pentru administrarea contului si a cardului si pentru retrageri de la ATM-urile ING si ale altor banci.

Incepand cu 5 iulie, oferta a devenit activa si pentru clientii care deja incasau salariul la ING, dupa ce in prealabil au fost notificati, cu respectarea termenului legal prevazut pentru modificarea comisioanelor contractuale.
Notificarile cu privire la noile oferte disponibile au fost facute printr-o serie de mesaje personalizate transmise prin canalele de comunicare agreate de client cu banca (email sau posta, daca nu au furnizat o adresa de email).
Orice client ING beneficiaza de gratuitate pe acest cont atata timp cat indeplineste urmatoarele conditii in cel putin doua din trei luni: i se vireaza in cont minim 750 lei lunar si face cel putin o plata electronica pe luna (cu cardul sau in Home’Bank).

Pentru a simplifica accesul la cea mai buna oferta ING, doar din a doua luna in care clientul nu mai indeplineste oricare dintre aceste conditii se aplica urmatoarele doua comisioane:
– 7 lei comision de administrare
– 3 lei comision de retragere de numerar la orice ATM
In orice moment, in HomeBank, clientul poate verifica daca indeplineste cele 2 conditii, folosind functia “raport tranzactii”.

In viitor, planuim sa implementam un sistem de notificare prin email prin care vom comunica clientului, inca din prima luna, faptul ca nu mai indeplineste una dintre conditiile ce asigura gratuitatea contului, pentru a preveni aplicarea comisioanelor.

Aceasta oferta este cea prezentata la momentul deschiderii relatiei cu ING si este publica pe ing.ro”, ne-au răspuns responsabilii pe Comunicare ai ING.

Un client al ING Bank face acuze dure la adresa companiei. Acesta susține, pe o rețea de socializare, că subsidiara băncii olandeze din România acționează fără a-și înștiința clienții.

Un utilizator de Facebook i s-a plâns avocatului Gheorghe Piperea că ING România îi oprește comision la retragerea salariului de pe card, fără a-l notifica.

„D-le Piperea, la retragerea salariului de pe card, băncile au început să perceapă comisioane fără a notifica clientul,exemplu ING (dacă aveți cont la dânșii și retrageți salariul,contactați telefonic o angajată ING și vă informează că aceastea sunt regulilor interne ale instituției) sau băncile sunt în moarte clinică”, i-a spus respectiva persoană cunoscutului avocat.

În replică, Gheorghe Piperea nu a comentat informația referitoare la ING, însă i-a dezvăluit utilizatorului că sistemul în sine e pe ducă și că, pe viitor, banii vor fi înlocuiți de transferuri de fracțiuni ale averii și unități de cont.

„Sistemul în sine e pe ducă. Va fi înlocuit în curând de băncile umbrei, mult mai rele decât cele „clasice” (care nu sunt nici ele lumini orbitoare, ci pâcle și pen-umbre ale amurgului). Banii vor fi înlocuiți de transferuri de fracțiuni ale averii și unități de cont”, i-a transmis Piperea.

Bugetul.ro le-a solicitat responsabililor pe Comunicare ai ING Bank un punct de vedere în această problemă, iar aceștia ne-au asigurat că îl vom primi cât mai repede cu putință.

Vezi și EXCLUSIV! Imaginea avocaților grav afectată! Cum au încălcat REGULAMENTUL UNBR și INPPA și de ce nu aplică legea

Andreea Marin, gest absolut șocant! Acuzații grave la adresa ei

Un fost ofițer SRI detoneză BOMBA! Unde acționează firmele acoperite ale Serviciului – ce SCOP SUPREM avea Statul Paralel al lui Coldea

 

TAGS

SHARE

COMENTEAZĂ

articole similare



Nu uitaţi să daţi „Like”. În felul acesta nu veţi rata cele mai importante ştiri.