sursa foto:  ziuaconstanta.ro

Alertă de la ANAF: Sunați la Call-Center! sau Completați Formularul de contact!

Anunț important făcut de Agenția Națională de Administrare Fiscală (ANAF)!

ANAF îi îndeamnă pe români să apeleze Call-Center-ul sau să completeze un formular de contact on-line, dacă vor obțină informații generale, din domeniul fiscal.

Doriți sã obțineți informații generale, din domeniul fiscal, de la ANAF?

Sunați la Call-Center!
sau Completați Formularul de contact!

Agenția Naționalã de Administrare Fiscalã recomandã ca interacțiunea contribuabililor cu instituția sã se realizeze, în continuare, prin mijloace de comunicare la distanțã.
Specialiștii ANAF pot fi contactați, pentru a rãspunde solicitãrilor și întrebãrilor din domeniul fiscal, prin intermediul liniilor telefonice și adreselor de email publicate pe site-ul ANAF.
De asemenea, pentru comunicarea inter-instituționalã, ANAF a deschis, la nivelul direcțiilor generale regionale ale finanțelor publice și al administrațiilor județene ale finanțelor publice, adrese dedicate de email, care pot fi accesate aici.

În plus fațã de acestea, având în vedere cã liniile telefonice de la nivelul organelor fiscale teritoriale pot fi foarte solicitate în aceastã perioadã, vã recomandãm sã utilizați și serviciul de asistențã telefonicã – Call Center și Formularul de contact.

Pentru a obține informații generale în domeniul fiscal și IT, din aria de competențã a ANAF, vã rugãm sã apelați CALL-CENTER instituției, la numãrul de telefon 031.403.91.60.

Specialiștii nostri rãspund întrebãrilor dumneavoastrã în continuare, de luni pânã vineri, în intervalul orar 8.30 – 16.30.

Dacã toate liniile telefonice sunt ocupate, vã rugãm reveniți, facem toate eforturile pentru a prelua apelurile dumneavoastrã!

O alternativã la fel de facilã pentru obținerea de informații avizate, în scris, în domeniul fiscal, este Formularul de contact, disponibil pe site-ul www.anaf.ro, la urmãtorul link: https://www.anaf.ro/asistpublic/. Solicitãrile sunt tratate prioritar de direcțiile de specialitate, iar rãspunsurile sunt transmise cu celeritate. În plus, acest serviciu are opțiunea de a anexa documente, iar numãrul de înregistrare este generat automat.

De asemenea, contribuabilii pot solicita Agenției Fiscale comunicarea de materiale informative în domeniul fiscal pe adresa de e-mail proprie, prin transmiterea unei solicitãri în acest sens prin intermediul Formularului de contact, serviciu disponibil și în Spațiul Privat Virtual.

Eforturile tuturor vor contribui la depãșirea cu bine a acestei situații excepționale!

#alaturidevoidarladistanta!
Reamintim contribuabililor cã obligațiile fiscale se pot îndeplini utilizând metode de comunicare la distanțã prin intermediul Spatiului Privat Virtual (pentru depunerea declarațiilor și obținerea de informații), iar plata poate fi efectuatã prin internet banking sau ghiseul.ro.”, transmite ANAF.

Vezi și

SURSE Va fi scandal mare, după ce Camera Deputaților a adoptat autonomia așa-zisului ținut secuiesc! ‘Soldații’ lui Traian Băsescu ies la atac

Proiect bombă! Pedepsele vor fi majorate

Un polițist sare în apărarea șefului demis al Poliției Bolintin Vale: Știm câte probleme ne cauzează anumite persoane din cartierul de rromi

SHARE

COMENTEAZĂ

articole similare