sursa foto:  paginademedia.ro

Antena 1 a demolat PRO TV-ul! Lovitura pe care a dat-o televiziunea din trustul Intact

Cel de-al patrulea episod iUmor, difuzat asearã, în intervalul 20:00 – 22:56, la Antena 1, a fost lider detaşat de audiență, atât pe publicul comercial din mediul urban, cât și la nivelul întregului public din mediul urban şi la nivel național. Antena 1 a fost lider de audiență și la nivelul intervalului cel mai vizionat al zilei, prime-time, situat între 19.00-23.00, la nivelul publicului comercial.

Astfel, la nivelul publicului comercial cu vârste cuprinse între 18-49 de ani, emisiunea s-a clasat pe primul loc în topul preferințelor telespectatorilor cu o audiență medie de 7.9 puncte de rating și 23.1% cotă de piață, în timp ce pe locul al doilea s-a clasat Pro Tv cu o medie de 6.3 puncte de rating şi 18.4 cotă de piaţă.

Lider absolut de audienţã şi la nivel urban, iUmor a înregistrat o audiență medie de 7.2 puncte de rating și 16.6% cotă de piață, în timp ce poziţia secundă a fost ocupată de Pro Tv cu 6.1 puncte de rating și 14.1% cotă de piață.

Și la nivelul întregii populații a țării, show-ul jurizat de Delia, Cheloo şi Mihai Bendeac a fost lider de piaţã, cu o audiență medie de 7.6 puncte de rating și 16.4% cota de piață. În minutul de aur, 20:40, peste 1.8 milioane de telespectatori la nivel național urmăreau emisinea iUmor.

Antena 1 a fost lider de audiență și la nivelul intervalului cel mai vizionat al zilei, prime-time (19.00-23.00), pe publicul comercial, înregistrând o medie de 6.8 puncte de rating și 20.7% cota de piață.

Vezi și

EXCLUSIV Îl ustură la buzunar! Cât îl costă pe Liviu Dragnea spitalizarea și analizele

S-a aflat! Unde se tratează Liviu Dragnea – Protestatarii #Rezist i-au luat urma

Dispare un cunoscut lanț de magazine de pe piață! Mutare în forță a unui gigant

SHARE

COMENTEAZĂ

articole similare