61680201

sursa foto:  stirileprotv.ro

Atenție! Ce decizie a luat RADET și cum vor fi consumatorii influențați

Florian Mateiță administratorul judiciar al RADET, a vorbit despre locatarii care plătesc eșalonat datoriile celor care nu și-au achitat facturile și despre situații în care au fost nevoiți să debranșeze tot căminul din cauza acestora. Iată ce soluție a găsit RADET pentru a evita astfel de probleme!

„Există o practică pe care cei de la bloc o ştiu, ca în cazul în care asociaţia nu plăteşte în mod repetat, RADET le închide căldura şi apa caldă pe scară. Am studiat mai bine legislaţia şi vrem să nu se mai întâmple acest lucru, în sensul în care oamenii nevinovaţi, care sunt de bună credinţă şi şi-au plătit facturile, să nu fie afectaţi de problemele financiare ale altuia sau de ghinionul de a avea un administrator care a fugit cu banii. Drept pentru care am imaginat o acţiune oblică şi vom ţinti exact în persoana care este rău-platnică, prin intermediul administratorului, toată asociaţia urmând să beneficieze de apă caldă şi căldură, inclusiv cel care nu a plătit, pentru că, oricum, până la urmă tot va plăti”, a susţinut Florian Mateiță administratorul judiciar al RADET, potrivit Dcnews.

Vezi și Toți cei care AU telefoane mobile sunt vizați! Ce se va întâmpla începând cu 15 iunie

SPP-iștii, cu ochii în patru! Unde a fost surprinsă Maria Băsescu

URMARESTE-NE

SHARE

COMENTEAZĂ

articole similare


No items