Cand vorbim de cerintele pentru noile locuri de munca, Euromaster are o parere inedita  

Pandemia a produs schimbari majore in relatia  dintre angajati si angajatori. Modul de lucru s-a schimbat in multe companii, lucrul de acasa devenind preponderent, mai ales in companiile prestatoare de servicii, iar acest aspect a adus cu sine provocari atat pentru angajatori, cat si pentru angajati si  persoanele in cautare de locuri de munca. Euromaster este una dintre companiile care, in ciuda acestor schimbari, lupta pentru pastrarea coeziunii echipelor si pentru starea de bine a angajatilor sai.

Grija companiilor precum Euromaster pentru angajatii sai, pentru siguranta lor si pentru asigurarea unor conditii de munca adecvate perioadei dificile prin care trecem este esentiala. Relatia angajat-angajator trebuie sa aduca beneficii ambelor parti, ca in orice parteneriat de succes.

Cum s-au schimbat noile locuri de munca? Euromaster a luat decizii inspirate

La debutul pandemiei, majoritatea companiilor au permis angajatilor sa isi desfasoarea activitatea de acasa din ratiuni de siguranta. Totusi, unele dintre companii nu au luat in calcul toate implicatiile acestui mod de lucru ste necesar ca afacerile mari sa ofere suport angajatilor, sa comunice cu acestia cu regularitate si in mod transparent si sa se implice activ in modul in care acestia isi gestioneaza lucrul de acasa, sa le ofere formari pentru lucrul remote. Care este scopul final al acestor lucruri?

Scopul final este, dupa cum a fost mentionat, pastrarea coeziunii echipelor, mentinerea unei productivitati crescute,  gestionarea riscurilor de burnout.

Ce inseamna aceste lucruri pentru potentialii angajati?

Transparenta, eficienta, dar si adaptabilitatea au devenit acum criterii de evaluare ale potentialilor angajati. Unui angajat nu i se mai cere pur si simplu sa-si faca treaba, ci si sa comunice in mod eficient cu echipa sa, apoi sa isi poata gestiona timpul atunci cand lucreaza de acasa si, in final, sa atinga nivelul de eficienta dorit, indiferent de modul de lucru.

Totusi, angajatorii orientati spre binele angjatilor nu isi doresc cresterea nivelului de stres al angajatilor si se asigura ca le ofera acestora suportul necesar pentru deprinderea modalitatilor eficiente de a lucra de acasa. Euromaster acorda o importanta deosebita procesului de sustinere a angajatilor sai.

Grija si suportul pentru angajati sunt elemente importante in cadrul EBS

Pentru cei ce doresc in continuare sa vina la birou, Euromaster Business Services a pus la punct protocoale de siguranta eficiente, in contextul pandemiei de COVID-19 si nu numai. Apoi, in cazul celor carora lucrul de acasa li se pare mai potrivit pentru ei in aceasta perioada, compania le pune la dispozitie cursuri de formare pentru munca la distanta, asistenta din partea managerilor, iar pentru toti angajatii sunt disponibile servicii de asistenta psihologica, financiara si juridica.

Cel mai important dar si placut lucru este faptul ca de beneficiile mentionate se pot bucura si membrii familiei angajatului. Asadar, suportul pentru angajat se transforma, intr-o oarecare masura, in suport pentru o familie.

Cum se prezinta un angajator unic pe piata noilor locuri de munca?

Euromaster Business Services si alte companii similare se bucura de unicitate pe piata locurilor de munca, unicitate oferita de grija autentica pe care aceasta companie o poarta atat pentru angajatii actuali, cat si pentru cei potentiali ai sai.

Un mediu de lucru confortabil, indiferent de locatie, si siguranta angajatului sunt si vor fi mereu prioritati in cadrul Euromaster Business Services!

locuri de munca Euromaster

 

URMARESTE-NE

SHARE

COMENTEAZĂ

articole similare