sursa foto:  businessmagazin.ro

Dacia are concurență: Cum arată mașina care a cucerit piața europeană

Dacia are o concurență uriașă. O nouă mașină lansată de chinezi, în Europa, a cucerit conducătorii auto din punct de vedere al design-ului și al prețului. Competitivitatea chinezilor este demnă de admirat. Pe lângă piesele pe care le importă, aceștia au găsit o nouă metodă de a cuceri piața europeană.

Potrivit Businessmagazin, aceștia au adus cele mai ieftine branduri de mașini din Europa. În 2006, chinezii de la Cherry au infiintat o fabrică, în Italia, in care au produs pana la 50.000 de unitati anual.

Aceștia au înființat 3 serii de mașini. Dr. Zero este una dintre cele mai populare dintre acestea. Prețul acesteia ajunge la 14.000 euro, un preț competitiv cu cel al Daciei Duster(13 000).

Desi masina este produsa intr-un numar extrem de mare, iar cererea exista la nivel global, specialistii spun ca piesele acestei masini sunt de o calitate indoielnica.  Totusi, designul este unul foarte ingrijit, la prima vedere. Interiorul este unul simplist, mizand pe ergonomie, iar exteriorul este unul inedit. Ofera masinii un aspect agresiv, asa cum ne-am obisnuit la masinile asiatice, insa confera si eleganta in acelasi timp.
DR3, spre exemplu, are un motor de 1.5 litri si poate dezvolta 108CP, fiind un benzinar  care a fost pregatit sa rupa piata cu o dotare cu adevarat unica la momentul lansarii sale, in 2011. Acesta a fost dotat cu un motor cu versiune bi-fuel.
Vezi și Simona Halep a dezvăluit TOTUL despre noua sa investiție! Ce proiect îi va purta numele

E oficial! Ce cunoscută televiziune din România a fost VÂNDUTĂ – cine a cumpărat-o

Premierul Mihai Tudose a început ASALTUL! Pe cine a CONCEDIAT șeful Guvernului

TAGS

SHARE

COMENTEAZĂ

articole similare



Nu uitaţi să daţi „Like”. În felul acesta nu veţi rata cele mai importante ştiri.