sursa foto:  facebook

Dacia este de neoprit! Ce a reușit colosul în doar o săptămână

Succes uriaș pentru gigantul Dacia. Campania prin care s-a pus în vânzare noul model Duster a întrecut orice așteptări. Începând cu 5 decembrie 2017, cei interesaţi să cumpere noua Dacia Duster au putut rezerva online cea mai echipată versiune a modelului, dotată cu motorul diesel 1.5 dCi de 110 CP şi tracţiune integrală.

Directorul general al Renault Commercial Roumanie, Hakim Boutehra, a precizat pentru Capital.ro, că ediția specială de lansare, denumită One, a fost epuizată rapid.

Intitulată Duster Edition ONE, această versiune dispune, printre altele, de sistem de aer condiţionat automat, card de acces mâini libere, sistem de avertizare a unghiului mort, Multiview camera, aprindere automată a farurilor şi jante din aliaj de 17 inci. Cele 100 de exemplare ale acestei ediţii limitate au în culoarea Orange Atacama şi au putut fi rezervate exclusiv online, doar de persoanele fizice, la un preţ de 18.900 de euro. Cei interesaţi au fost invitaţi de producător să achite un avans de 500 de euro. După confirmarea rezervării, clienţii şi-auputut alege singuri dealerul Dacia la care au dorit să le fie livrată maşina, tot acolo plătind şi diferenţa de preţ.

Ei bine, conform lui Hakim Boutehra, directorului general al diviziei comerciale a grupului Renault din Roumanie Dacia Duster Edition One a fost un experiment reuşit: „vânzările ediţiei speciale Dacia Duster One nu sunt chiar online. E doar un început. Clientul poate intra pe site şi configura maşina pentru ca apoi să îşi menţioneze intenţia de a cumpăra. Dar ulterior tot trebuie să ajungă la dealer. Practic este un prim pas din experienţa clienţilor alături de noi. Este o combinaţie între vânzările online şi cele clasice. Și suntem chiar surprinşi de reacţia pozitivă a clienţilor. Cele 100 de unităţi ale ediţei speciale au fost vândute în doar o săptămână. Prin comparaţie cu alte state este extraordinar”.

Oficialul consideră noua modalitate de achiziţie oferită clienţilor o practică benefică pentru toată lumea. „Cred că un astfel de proces de achiziţie devine obişnuit pentru toată lumea. E normal să poţi vedea online ceea ce poţi cumpăra şi, eventual, să compari cu alte oferte, pentru ca apoi să mergi la dealer pentru a plasa comanda”, a explicat Hakim Boutehra.

Totodată, el se declară plăcut surpins de rezultate, dar consideră că este nevoie de o evaluare completă şi corectă a datelor pentru a extinde noul mecanism de vânzare. „Deocamdată evaluăm rezultatele acţiuni din decembrie luând în calcul detaliile oferite de clienţi, atât despre experienţa din timpul achiziţiei cât şi despre cea avută în momentul livrării sau chiar la bordul maşinii. În plus, solicităm informaţii şi de la dealerii din reţea în legătură cu întreaga operaţiune. În funcţie de rezultatele evaluării vom decide dacă extindem oferta, o utilizăm şi în cazul altor modele sau chiar în cazul altor mărci ale noastre. Deocamdată, cum spuneam, ne-a surprins viteza cu care au fost făcute comenzile”, a declarat şeful Renault Commercial Roumanie.

Vezi și China pregătește teritoriul în România: Un gigant mondial vine să facă prăpăd concurența – În ce domeniu va investi

S-a aflat! Cine o va înlocui pe Anca Lungu la pupitrul Observatorului

Foarte interesant! Cine este omul din spatele FORMULARULUI 600 și ce avere are

SHARE

COMENTEAZĂ

articole similare