Euroins reacționează: ‘Nu este o practică obișnuită’

Autoritatea de Supraveghere Financiară a făcut publice o serie de sancțiuni adoptate în luna mai. Printre entitățile și personale sancționate se regăsește și compania de asigurări Euroins.

Potrivit ASF, Euroins România Asigurare Reasigurare S.A. a fost amendată cu 419.900 lei, pentru efectuarea cu întârziere a plăților dosarelor de daună și neachitarea penalităților de întârziere.

În replică, Euroins România explică faptul că depune toate eforturile pentru a procesa cererile cât mai rapid și cât mai eficient posibil și subliniază că situația la care face referire ASF nu este o practică obișnuită.

Poziția Euroins România remisă Bugetul.ro:

Euroins România Asigurare-Reasigurare SA, depune toate eforturile pentru a îmbunătăți în continuare toate procedurile privind timpul necesar procesării daunelor și achitării prompte a despăgubirilor.

„Euroins depune toate eforturile pentru a procesa cererile cât mai rapid și cât mai eficient posibil. Rezultatele schimbărilor pe care le implementăm în cadrul companiei au adus deja îmbunătățiri vizibile, întrucât primim din ce în ce mai multe reacții pozitive de la clienți. Procesăm și plătim mai mult de 12.000 de dosare de daună pe lună, pe care continuăm să le soluționăm într-un termen cât mai scurt. Subliniem că situația la care se face referire în comunicarea ASF, este doar excepțională, limitată la câteva zeci de cazuri și nu este o practică obișnuită”, a declarat Tanja Blatnik, CEO Euroins România.

Drept dovadă, în medie, în T1 2022, Euroins a plătit daune în doar 5 zile, pentru mai mult de 35.000 de dosare, cu 25% mai rapid decât plățile din ultima parte a anului 2021. Acest indicator s-a îmbunătățit constant în ultimul an. În T4 2021, Euroins Romania a raportat oficial Autoritatii de Supraveghere Financiara că a plătit daune, în medie, în mai puțin de 7 zile.
Rezultatele actuale arată o evoluție semnificativă față de prima parte a anului trecut, când, în T2 2021, timpul mediu de plată a daunelor auto era de 38 de zile.

Performanța Euroins România, în prima parte a acestui an, vine ca urmare a schimbărilor începute în 2021, alături de creșterea echipei de experți, digitalizarea companiei și îmbunătățirea experienței clienților în toate serviciile pe care le oferim.

URMARESTE-NE

SHARE

COMENTEAZĂ

articole similare