sursa foto:  agora.md

Gigantul din telefonie mobilă care își bate joc de clienții săi! „Moș Crăciun” face să DISPARĂ creditul

UPDATE! Angajații de la biroul de Relații Media și Comunicare Externă România ai Telekom au făcut, pentru Bugetul.ro, următoarele precizări:

„In urma investigatiilor interne efectuate pe baza informatiilor prezentate in articol s-a constatat faptul ca suma reincarcata pe Cartela dvs. a fost de 5.94 euro credit, cu 0.03 euro credit mai putin decat suma necesara pentru activarea extra-optiunii de 6 euro credit. Eroarea a fost corectata astazi prin incarcarea diferentei de 0.03 euro credit pe Cartela dvs.

Cat priveste conversatia pe care ati avut-o cu agentul din call center la primul apel pe care l-ati efectuat catre servicul nostru de Relatii cu Clientii, investigatiile interne efectuate au revelat faptul ca raspunsul primit, respectiv “Mos Craciun”, nu constituia parte a convorbirii cu clientul apelant, ci era parte a unei conversatii desfasurate in paralel de catre agentul respectiv cu colegii sai. Regretam acest incident, care contravine procedurilor si standardelor noastre interne in asigurarea serviciilor de relatii cu clientii. Ne cerem scuze pentru aceasta situatie si dorim sa va asiguram de preocuparea noastra constanta de a trata toate solicitarile clientilor nostri cu respect si profesionalism”, ne-au transmis cei de la Telekom România.

Unul dintre cei mai importanți jucători de pe piața de telefonie mobilă își bate joc de clienții săi. Mai bine zis, operatorii de la serviciul de call-center al acestuia.

Angajații celui de-al al treilea jucător de pe piața de telefonie mobilă, Telekom România, îi iau peste picior pe clienți.

Astăzi, la ora 11:53, mi-am reîncărcat cartela Telekom cu 6 euro, la centrul Germanos, din Mega Mall București. În timp ce părăseam magazinul, am apelat *134#, pentru a vedea creditul. Și ce credeți? Îmi dispăruseră 0,03 euro. Mai exact, creditul meu era 5,97 euro, chiar dacă eu îmi reîncărcasem cu 6 euro.

M-am întors și i-am spus casierului Dunca Gheorghe despre problema mea. Acesta mi-a răspuns că nu are ce să facă și să sun la Telekom, lucru pe care l-am și făcut.

Au urmat trei conversații cu trei operatori Telekom România.

„Moș Crăciun”, RESPONSABIL! 

Prima conversație a început la 11:57 și a durat 6 minute și 13 secunde. Când i-am expus problema doamnei de la serviciul de call-center (n.r. — din păcate, nu i-am reținut numele), întrebând-o cum a putut să-mi dispară din credit, aceasta a răspuns: „Moș Crăciun”.

Cum nu a mai spus nimic altceva, am întrebat dacă mă aude, dar nu am primit niciun răspuns. Ulterior, mi-a închis telefonul.

A urmat a doua conversație, care s-a desfășurat în intervalul 12:04-12:13. Mi s-a spus că voi primi un răspuns la reclamația mea în cel mult 30 de zile. Am înregistrat două sesizări: una referitoare la dispariția creditului și o plângere împotriva angajatei Telekom România, cea cu care vorbisem anterior și care mi-a zis că „Moș Crăciun” se face responsabil de dispariția creditului.

Din păcate, telefonul mi s-a descărcat și nu am reușit să duc la bun sfârșit sesizările.

Am revenit cu un nou apel, la 13:04 (n.r. – între timp mi-am încărcat telefonul). După ce am așteptat câteva minute, mi-a răspuns o altă doamnă: Mihaela Plăcintă.

Aceasta mi-a zis că sesizările mele au fost înregistrate. După aceea, i-am spus că sunt jurnalist și că aș vrea să scriu despre ceea ce mi s-a întâmplat, cerându-i un număr de telefon de la Biroul de Presă. Doamna Plăcintă mi-a explicat că Telekom România nu are niciun reprezentant pentru comunicare cu mass-media și că nu are ce număr să-mi dea.

Acum nu-mi rămâne decât să aștept 30 de zile și să sper că Moș Nicolae va repara ceea ce a făcut Moș Crăciun și că îmi va returna, între timp, creditul dispărut.

Vezi și Compania care a ridicat magazinele Dedeman angajează: Ce posturi foarte interesante sunt puse la bătaie

Emisiunea Vocea României încasează o lovitură neașteptată – vestea care-i va înfuria pe oficialii de la Pro Tv

EXCLUSIV! Statul paralel există! Vezi cine face parte de fapt din el – detalii interesante

Dezvăluirea care „CUTREMURĂ” Casa Regală! Cine ar dirija-o cu MÂNĂ FERMĂ – EL ține frâiele tuturor afacerilor

TAGS

SHARE

COMENTEAZĂ

articole similare



Nu uitaţi să daţi „Like”. În felul acesta nu veţi rata cele mai importante ştiri.