pexels jack sparrow 4199256

sursa foto:  pexels.com

Hypermarketul românesc îngenunchează prețurile și concurența. Al patrulea magazin se deschide în curând

Un colos românesc se extinde în România! Hypermarketul cu prețuri mici își va îngenunchea concurența odată cu apariția celui de al patrulea magazin.

Rețeaua locală de retail La Cocoș se extinde și în Brașov unde va deschide al patrulea hipermarket din țară, într-o tranzacție intermediată de Cushman & Wakefield Echinox.

La Cocoș continuă extinderea până în anul 2025

Noul  magazin La Cocoș va fi deschis în complexul comercial Brintex-Brașov, amplasat în cartierul Bartolomeu, ți va avea o suprafață de aproximativ 10.000 de metri pătrați.

Acest magazin este prima unitatea a cărei deschidere a fost anunțată oficial. Însă, planul de dezvoltare include deschiderea a încă cinci magazine noi în perioada 2024-2025.

Supermarketul La Cocoș este primul independent din sectorul alimentar din România. Anul 2023 a fost unul de succes, căci, cu cele cele trei hipermarketuri existente, două în Ploiești și unul în București, a avut vânzări de   aproximativ 1 miliard de lei.

Citește și: Schema din supermarket pe care Kaufland, Lidl, Carrefour și alți retaileri nu vor să o cunoști. Cum poți cumpăra alimente proaspete, la același preț

Brintex Discount Shopping Center

După 18 ani,  Brintex Discount Shopping Center a trecut recent printr-un proces important de remodelare. Complexul include  200 de magazine complet închiriate.

Noul magazin La Cocoș va completa mixul de chiriași din cadrul Brintex și este de așteptat să genereze o creștere semnificativă a numărului de vizitatori zilnici, care în prezent este de 5.000 de persoane.

Colaborarea între La Cocoș și Brintex va oferi un mix perfect care va crea o experiență unică de cumpărături pentru județul Brașov.

”Piața de retail alimentar este o piață extrem de competitivă, prin prezența marilor rețele internaționale, dar și cu afaceri locale, care au reușit să se impună ca jucători importanți. La Cocoș este unul dintre cele mai de succes branduri locale de hipermarketuri, succes obținut printr-o poziționare pe piață atent analizată.

Deschiderea hipermarketului în Brașov, într-o locație cheie, cu tradiție pe plan local, este un rezultat al colaborării foarte bune cu proprietarul complexului comercial Brintex, și al experienței pe care echipa noastră de retail a acumulat-o de-a lungul anilor, care a permis identificarea celei mai bune soluții care să contribuie la replicarea succesului brandului și în acest oraș” a declarat Dana Radoveneanu, Head of Retail Agency Cushman & Wakefield Echinox.

La Cocoș reprezintă un concept inovator pe piața din România. Magazinul oferă clienților trei niveluri de prețuri în funcție de cantitatea achiziționată. De asemenea, sunt puse la dispoziția clienților aproximativ 12.000 de produse, incluzând cele mai cunoscute și mai vândute articole din țară.

Când a fost deschis primul magazin

Primul magazin La Cocoș a fost deschis în anul 2014, iar în anul 2019, magazinul din Ploiești a realizat vânzări de 54,4 milioane de euro.

Extinderea a continuat în 2020, când La Cocoș a deschis al doilea magazin în București. În incinta Vitantis Shopping Center, având o suprafață de aproximativ 11.400 de metri pătrați.

În noiembrie 2023, a fost inaugurată a treia unitate, tot în Ploiești, care se remarcă prin suprafața sa de aproximativ 13.000 de metri pătrați, fiind cel mai mare magazin din comerțul alimentar independent din România, notează capital.ro

 

URMARESTE-NE

SHARE

COMENTEAZĂ

articole similare