Mii de clienți ai gigantului Lidl au fost duși de nas, în urma unui concurs fals. Potrivit anunțului fals, retailerul oferea un voucher de 500 de dolari pentru a sărbători a 11-a aniversare.
Tot ce trebuia să faci era să completezi un sondaj format din patru întrebări, să trimiți link-ul respectiv la 20 de persoane și să îți revedici premiul. Bineînțeles, în momentul în care ai fi accesat link-ul pentru a intra în posesia voucherului, nu ai fi câștigat absolut nimic.
Referitor la acest concurs, Lidl a făcut un anunț oficial pe contul său de Facebook.
”ATENȚIE! Concursul acesta NU ne aparține, nu este organizat de Lidl România și te rugăm să nu participi. Îți mulțumim pentru înțelegere!”, a scris retailerul pe Facebook.
Lovitură de teatru! Soția lui Petre Roman, încurcată cu un cămătar! Cum s-a ajuns aici
Un gigant global deschide prima sucursală în România: Are o tradiție de un secol