Pescobar

sursa foto:  Facebook

Paul Nicolau de la Taverna Racilor și-a anunțat clienții că elimină abonamentele. Din 26 ianuarie totul se schimbă

Cu ajutorul unor strategii de marketing extrem de inspirate, Paul Nicolau a reușit să facă din afacerea lui, Taverna Racilor, un brand extrem de cunoscut în România. Recent, cel cunoscut sub numele de Pescobar, a anunțat că renunță la abonamentele „fish to door”, decizie ce i-ar putea nemulțumi pe unii clienți. 

Paul Nicolau, cunoscut sub numele de Pescobar, a reușit să-și promoveze extrem de eficient localurile, astfel că Taverna Racilor a devenit un adevărat fenomen printre iubitorii de pește și fructe de mare din țara noastră.

(NU RATA: Pescobar, în mijlocul unui nou scandal cu clienții! O bucureșteancă se plânge că a dat 119 lei pe o caracatiță dezgustătoare!)

Pescobar a luat o decizie care i-ar putea nemulțumi pe unii clienți

În afara localurile fizice Taverna Racilor, Paul Nicolau a deschis și platforma fishtodoor.ro, de unde gurmanzii își pot comanda pește proaspăt, preparate din pește sau fructe de mare. Pentru a-și fideliza clienții, Pescobar a introdus un tip de abonamente, prin care doritorii trebuiau să plătească lunar o sumă modică de bani pentru a putea beneficia de o reducere de 25% la plasarea fiecărei comenzi.

În cursul zilei de duminică, Paul Nicolau a făcut un anunț prin intermediul TikTok. Patronul Tavernei Racilor a explicat că începând de luni, 26 ianuarie 2024, abonamentele „fish to door” vor fi desființate. Mai mult, Pescobar a anunțat că de acum înainte toți clienții vor beneficia de reducerea de 25% la plasarea fiecărei comenzi, fără a mai fi nevoie să-și facă abonament. În ciuda faptului că este o mișcare riscantă, Nicolau își asumă acest lucru, încercând astfel să ofere unui număr mai mare de români ocazia de putea cumpăra de pe fishtodoor.ro la prețuri avantajoase.

Abonamentele „fish to door” vor fi desființate

„M-am decis ca de luni 26 februarie să renunț la abonamentele www.fishtodoor.ro, voi liberaliza totul, și voi ieftini cu 25% toate produsele în site ca toată lumea să aibă acces fără a fi condiționat de abonamentul lunar! În momentul acesta sunt fix 22.349 de abonați lunari sau anuali, aceștia plătesc abonamente în proporție de 90% de 10 lei pe lună pentru a accesa la fiecare achiziție din site prețuri cu 25% reduse!

De luni totul va fi la liber pentru toată lumea! Toti mi-au spus ca sunt nebun ca de ce sa renunț la un venit pasiv de aproximativ 40.000 € lunar, dar numai eu știu ce vreau de la afacerea mea și dacă iau astfel de decizii! Am reflectat mult și renunț la o siguranță de 40.000€ lunară pentru a spori comenzile prin reducerea cu 25% a tuturor prețurilor,și orice roman necondiționat în vreun fel poate accesa și consuma cele mai bune fructe de mare la cele mai bune prețuri din România ! E un risc asumat, așa este în antreprenoriat, trebuie să riști nu să stai într-o zonă de confort! Comunitatea mea nu va fi acum doar cea compusă din abonații Fishtodoor ci din absolut toți consumatorii ! Ofertele săptămânale nu vor mai fi diferențiale vor fi pentru toți românii !

Abonații în curs vor primii banii pe abonamente ca și retur ! Până în data de 25 acestea vor mai fi active, abonamente noi nu se mai pot face începând cu azi! Denumesc generic această nouă etapă, intrarea în “SHENGEN FISHTODOOR” deoarece ridicăm bariera de tip ABONAMENT, acum e la liber pentru toată lumea, fără abonament cu prețuri reduse cu 25%!”, a anunțat Paul Nicolau pe TikTok.

(VEZI ȘI: O nouă amendă uriașă pentru Pescobar- ISU Cluj a închis Taverna Racilor din Cluj-Napoca)

URMARESTE-NE

SHARE

COMENTEAZĂ

articole similare