Grupul de servicii de comunicare WPP şi agenţia de cercetare Kantar Millward Brown au făcut un top al celor mai valoroase branduri la nivel mondial. Printre acestea regăsim nume mari, precum Google sau Amazon. Iată cine se află în top 5 și pe ce loc se regăsește Facebook!
Potrivit ZF, primele cinci poziții în Topul BrandZ 2017 al celor mai valoroase 100 de branduri la nivel mondial, conform clasamentului realizat de grupul de servicii de comunicare WPP şi agenţia de cercetare Kantar Millward Brown, sunt Google, Apple, Microsoft, Amazon şi Facebook.
Google se află tot pe prima poziție cu o valoare de brand estimată la aproape 246 de miliarde de dolari, în creştere cu 7% faţă de anul trecut.. Pe locul 2, poziție neschimbată, se află Apple, cu o valoare estimată la circa 235 de miliarde de dolari, în creştere cu 3% faţă de anul trecut. De asemenea, Microsoft ocupă locul trei în clasament, cu un brand estimat la o valoare de 143 de miliarde de dolari, în creştere cu 18% faţă de anul trecut.
Amazon a avut în acest an cea mai mare creștere din top 100. Brandul valoarează 139,3 miliarde de dolari, cu 41% mai mult faţă de anul trecut, clasându-se pe locul 4 în top (faţă de locul 7 ocupat în 2016).
Valoarea brandului Facebook, ocupantul locului 5, a crescut cu +27%, ajungând la valoarea de 129,8 miliarde de dolari.
Ion Țiriac, atac dur la adresa organizatorilor Roland Garros! „Halep a fost furată”