sursa foto:  Protecția Consumatorilor

Scăricica de porc de la Kaufland, luată în vizor de Protecția Consumatorilor. Reacțiile au venit imediat: „Oase la preț de carne macră!”

Pe data de 2 martie, Asociația pentru Protecția Consumatorilor a fost la Kaufland și a atras atenția clienților cu privire la prețul exagerat al produsului. Un kilogram de scăricică de porc, din campania lor, „Porcul Românesc” se vinde la un preț de infarct!

Retailerul nemțesc a reușit să intre în vizorul Protecției Consumatorilor, după un lung „scandal” purtat cu ANPC! De data aceasta, problema a pornit de la scăricica de porc. Nu mai puțin de 36,99 de lei cer cei de la Kaufland pentru un kilogram de produs, care face parte din campania „Porcul Românesc”.

Furia internauților a venit imediat, după ce au observat prețul colosal. Redăm doar câteva dintre comentarii:

„Oase la preț de carne macră!”, „Este mai scump ca mușchiulețul de porc, prețurile au luat-o razna, nu înțeleg de ce nu intervin autoritățile statului, pentru a stopa aceste prețuri. Nu o să mai cumpărăm, e singura soluție”, „Foametea bate la ușă, în curând”, extras din secțiunea de comentarii de la postarea făcută de Asociația Protecția Consumatorului.

Ce este campania „Porcul Românesc” de la Kaufland

În luna noiembrie a anului 2017, Kaufland și-a inaugurat primul program național pentru carne de porc 100% românească. În colaborare cu Cooperativa Agricolă „Țara Mea” și cu sprijinul Comisiei pentru Agricultură, Silvicultură și al Ministerului Agriculturii și Dezvoltării Rurale, retailerul nemțesc a promis să le dea românilor produsul la prețuri accesibile și să stimuleze producția internă de porc.

Germanii și-au asumat că se vor ocupa de preluarea alimentelor direct de la fermieri și că le vor pune în spații speciale, pe „Raftul românesc”, unde sunt și alte produse locale.

„Suntem primul lanț de magazine în care 100% din carnea de porc de la Raftul Românesc provine de la porci născuți, și nu doar crescuți în România, ca urmare a extinderii programului de stimulare a producției interne. Totodată sprijinim fermierii să adere la primul program de bunăstare a animalelor, ce aduce noi standarde de calitate pentru creșterea porcilor”, spunea Kaufland, la vremea aceea.

CITEȘTE ȘI: Povestea ghimbirului „plimbat” de la Kaufland. Un bucureștean acuză neregulile grave de la casele self-service

Retailerul, în vizorul ANPC

Amintim că la finalul anului 2023, Kaufland România a intrat în vizorul ANPC. Horia Constantinescu, spunea că inspectorii au controlat 65 de magazine într-o singură zi. Au fost găsite nereguli grave și a fost aplicată o amendă pe măsură:

„ANPC a amendat cu peste 1,7 milioane de lei, 65 de magazine Kaufland din toată țara, într-o singură zi.

Te aștepți ca cei ce se pretind ca fiind cei mai buni, să fie un adevărat exemplu. Trist este când afli că acest exemplu este unul negativ. În ultima vreme, Autoritatea noastră a fost acuzată, pe nedrept, că nu tratează cu aceeași oca și operatorii economici mari și pe cei mai mici.

Încă o dată dovedim că avem aceeași măsură, așa cum o spun sutele de comunicate de presă date de noi, de-a lungul anilor. Mulțumesc tuturor celor ce ne-au transmis informații și îi încurajez și pe alții să facă la fel”, transmitea Horia Constantinescu, pe Facebook.

CITEȘTE ȘI: Supermarketul românesc le dă fiori giganților Lidl, Kaufland, Carrefour sau Metro. A deschis peste 100 de magazine în toată țara

URMARESTE-NE

SHARE

COMENTEAZĂ

articole similare