sursa foto:  Facebook

Supermarketul românesc le dă fiori giganților Lidl, Kaufland, Carrefour sau Metro. A deschis peste 100 de magazine în toată țara

Cetățenii din București vor putea curând să cumpere de la supermarketul românesc care are peste 100 de sedii în România. Reprezentații Annabella au transmis că vor ajunge și aproape Capitală. Expansiunea lor le dă fiori marilor giganți de pe piață, cum ar fi: Lidl, Kaufland, Carrefour sau Metro.

Prin intermediul unui comunicat de presă, Annabella a anunțat că afacerea familiei Mutu din Vâlcea se extinde. Dacă la finalul anului 2023 aveau deja 118 de magazine, acum vor să deschidă cel de-al 119-lea sediu, care va fi un gigant de 1.800 de metri pătrați! Clienții se vor putea plimba în centrul de 1.800 de metri pătrați, dezvoltat de REPACO.

Construcția clădirii impresionante a început de pe data de 1 martie și va însuma o suprafață totală de 30.000 de metri pătrați. Sunt așteptați aproximativ 70.000 de clienți, din Crevedia, Buftea, Mogoșoaia și chiar din București.

CITEȘTE ȘI: Are 90 de ani și vinde mărțișoare cu un leu în fața la LIDL pentru a avea bani de mâncare! Mămăița se teme zi de zi să nu fie dată afară din parcarea supermarketului!

Annabella, supermarketul 100% românesc

„Povestea brandului Annabella a început la patru ani după Revoluție, cu un magazin în care se vindeau fructe și legume de doi oameni cu abilități”, transmite site-ul magazinului.

Soții Mutu din Vâlcea au avut ideea de a crea acest brand, care semăna, mai degrabă, cu un aprozar. Nu se compara, la vremea aceea, cu Lild, Kaufland, Metro sau Carrefour, fiind un mic magazin din județ. Din anul 2000, situația a început să se schimbe. La vremea aceea, lua naștere primul magazin Annabella din Râmnicu Vâlcea, cu autoservire. Mai mult, integraseră și produse non-alimentare, în proporție de 25%.

În 2011, supermarketul a creat încă 6 magazine, în care „oferă, în permanență, cel mai bogat sortiment de legume și de fructe de pe piață”. Multe dintre produse vin chiar din ferma lor proprie. Pentru a continua în aceeași direcție, în 2012 au deschis încă 10 magazine, au început un proces de rebranding și au creat supermarketul de tip fresh.

Un alt an important pe care l-a bifat supermarketul este 2014. Nu doar că a sărbătorit 20 de ani de existență, dar și cel de-al 50-lea magazin. În 2017 au creat și Annabella Concept Store, care se prezintă a fi „un magazin unde gama de produse este foarte diversificată, atent selecționată, categoriile bune delimitate”, cu punctele forte diferențiatoare de concept: zona gastro și colțul Răureni.

CITEȘTE ȘI: Supermarketul românesc mai ieftin decât Lidl, Kaufland, Profi sau Carrefour. Unul dintre magazine este în București

 

URMARESTE-NE

SHARE

COMENTEAZĂ

articole similare