Studio 20 – o companie românească ce cunoaște succesul la nivel internațional

De la an la an, industria videochatului devine din ce în ce mai înfloritoare și profitabilă pentru toate părțile implicate: de la modele, pană la studiourile care funcționează legal. Chiar și statul roman beneficiază de pe urma activității acestor locații plătitoare de taxe și impozite.

Piața mondială este estimată la 10 miliarde de dolari pe an. Făcand un calcul relativ simplu ținand cont de sumele declarate de studiourile din Romania, reiese că piața autohtonă de profil se ridică la peste 90 de milioane de euro, existand șanse mari ca această sumă să se dubleze în următorii 3 ani, avand în vedere interesul tot mai mare pentru acest domeniu. De asemenea, numarul romancelor care optează pentru o carieră în acest domeniu este și el în creștere, existand la ora actuală peste 100.000 de modele pe siteurile de videochat.

Dintre business-urile locale active la această oră, există o companie ce se remarca ușor și se menține ca lider detașat al industriei de profil autohtonă de mai bine de 10 ani: Studio 20. Cu o cifră de afaceri de peste 10 milioane de dolari în 2018, Studio 20 a plătit statului taxe și impozite de peste 15 milioane de lei. Studiourile care au reușit să aducă cele mai mari venituri au fost Studio 20 Unirii, cel mai mare studio de videochat Bucuresti, cu 40% din totalul businessului, urmate de cele din Cluj, Timişoara, Craiova, Columbia (Cali) şi SUA (Los Angeles).

Această companie a atins numeroase performanțr de necontestat pe plan mondial și reprezintă, în același timp, prima franciză de studiouri de videochat din lume. Tocmai din aceste motive, Studio 20 reprezintă un exemplu demn de urmat pentru toate firmele de acest gen. Și nu o spune doar presa din Romania, ci o spun și numeroase publicații internaționale, care au prezentat pe larg povestea succesului acestui business.

Totul a pornit de la un simplu studio, cu doar 2 modele în echipă și iată cum, după mai bine de 10 ani, Studio 20 se mandrește cu 18 locatii de top atat în Romania, cat și în afara țării, în Columbia, în SUA și în Ungaria. Avand în palmares nenumărate premii caștigate în cadrul celor mai importante festivaluri internaționale de profil, aceasta companie deține, fără doar și poate, rețeta succesului: “Studiourile de videochat premium au avut și vor avea întotdeauna succes, deoarece cei care se afla în spatele lor au înțeles că oamenii din societatea tehnologizata de astazi sunt din ce în ce mai ocupați pentru a avea o viață socială activă, dar au nevoie și de divertisment, comunicare și de relaxare în viața lor, acestea putand fi procurate la doar un click distanță. Contrar opiniei generale, membrii site-urilor nu vor neaparat nuditate, ci vor să socializeze, să se confeseze și să fie acceptați așa cum sunt, cu bune și cu rele. De cele mai multe ori, un model de videochat ajunge să suplinească rolul psihologului în viețile interlocutorilor. Cat despre cei care au apelat la serviciile modelelor care lucrează pentru Studio 20, aceștia sunt manageri seniori care activează în bănci și IT, dar și dansatori, cantăreți și actori celebri. La nivel global, in jur de 70% din clienții Studio 20 provin din Statele Unite; urmeaza Australia, Canada și Marea Britanie, țările nordice și Europa Centrală și de Vest. Rezultate slabe se înregistrează în Franța, Spania și Italia, însă preconizam că această piața se va dezvolta și ea în viitorul apropiat”, declară Robert Vanderty, manager francize Studio 20.

TAGS

URMARESTE-NE

SHARE

COMENTEAZĂ

articole similare