sursa foto:  Kaufland

Supermarketuri Kaufland închise definitiv de la 1 iunie 2024! Clienții din România pot sta liniștiți pentru că măsura nu se aplică locațiilor din țara noastră

Începând cu data de 1 iunie 2024, Kaufland a anunțat faptul că va închide mai multe locații din Germania. Din anul 2025 vor desființa și alte centre comerciale, dar pentru moment, România nu intră în plan. Gigantul a motivat schimbarea prin schimbările economice actuale. 

Prin intermediul unei evaluări individuale, retailerul a văzut unde sunt probleme cu vânzările, dar și unde ar fi nevoie de intrarea pe piață. Ca urmare, a decis restructurarea rețelei pe care o au în Renania de Nord-Westfalia, prin închiderea a trei magazine din Siegen și Greiz.

Kaufland închide și mai multe magazine, din 2025

Alte magazine care își vor închide pentru totdeauna porțile se află în Ruhr. Din ianuarie 2025, va fi desființat și magazinul din Palais Vest, iar din ianuarie 2025, cel din Dortmund-Mengede.

Kaufland face parte din grupul Scwarz, care deține și Lidl. În prezent, compania are nu mai puțin de 770 de sucursale și, chiar dacă renunță la anumite centre, promite să deschidă altele, în locuri strategice.

Situația magazinelor din România

În prezent, sunt nu mai puțin de 172 de magazine Kaufland în România. Pentru a cincea oară, retailerul german a primit certificarea Best Buy Award, prin care se consideră că oferă cel mai bun raport calitate-preț. De asemenea, lanțul deține și distincția Customers’ Friend pentru cele mai bune servicii, acordată de Institutul internațional ICERTIAS.

„Obiectivul nostru este să aplicăm cele mai inovatoare tehnologii în domeniul retail, astfel încât clienții să se bucure de produse proaspete, la cel mai bun raport calitate-preț, prin promovarea sustenabilității și a produselor locale”, transmite Kaufland, pe site-ul său.

CITEȘTE ȘI: Ce a găsit un bucureștean într-o pungă cu carne tocată cumpărată de la Kaufland: “ Fraților, pute a hoit”

Cât angajați are retailerul în România

Kaufland a pornit în România din anul 2005, cu 500 de angajați. Odată cu trecerea timpului, a ajuns să aibă mai bine de 17.000 de români care lucrează pentru ei. În perioada 2018-2022, retailerul avut o creștere de 10%, în termeni de CAGR și a avut o valoare adăugată brută de 2,5 miliarde de euro. În ultimii 5 ani, a plătit un miliard de euro doar pentru salariile angajaților, către stat.

Una dintre strategiile pe care le-a aplicat retailerul german angajaților din România a fost de a le asigura salarii bune. Pe lângă sumele lunare, le-a dat și beneficii și posibilitatea de avansare. De asemenea, a angajat mulți tineri, studenți și chiar copii care aveau peste 16 ani, dându-le un program de lucru flexibil.

CITEȘTE ȘI: Gigantul care vrea să îngroape Lidl, Kaufland sau Carrefour în România. Strategia de marketing neașteptată a magazinelor Auchan

 

URMARESTE-NE

SHARE

COMENTEAZĂ

articole similare