sursa foto:  www.zumzi.com

Un nou lanț de magazine se va lansa în România- Ce planuri are fondatorul

Un nou lanţ de magazine vine în Romania. Fondatorul Fressnapf, Torsten Toeller, spune că vrea să deschidă 14 magazine până la sfârșitul anului şi să devină lider de piaţă

În urma unei călătorii în State, la 24 de ani, impresionat de un magazin pentru animale de companie pe care îl vizitase peste ocean, Toeller şi-a propus să lanseze şi în ţara natală, Germania, un model similar de business. Afacerea pornită cu un singur magazin a ajuns, în trei decenii, cel mai mare jucător de pe piaţa europeană de hrană şi accesorii pentru animale de companie.

Antreprenorul și-a propus acum să mizeze şi pe România.

”Anul acesta vom crea 100 de joburi noi. Vom deschide 14 magazine. E o chestiune de dimensiune şi scalare”, a declarat Torsten Toeller.

El spune că a ales România pentru noua extindere deoarece consideră că e una dintre economiile cu cele mai dinamice creşteri, având totodată şi exemplul de succes al altor retaileri germani, precum Kaufland, Lidl, DM drogerie markt şi nu numai.

În prezent, compania a deschis deja trei magazine şi are în plan să ajungă la număr total de 14 unităţi până la finele anului, vizând în continuare o creştere organică, cu un număr anual de 10-15 noi deschideri, pentru ca în final să atingă un număr de circa 100 de magazine în România. Şase din cele 14 unităţi vor funcţiona în cadrul centrelor comerciale administrate de Nhood, şi anume: Drumul Taberei, Centrul Comercial Auchan Berceni şi Pallady, în Bucureşti, Craioviţa (Craiova), Şagului (Timişoara) şi Ploieşti. Următoarele două magazine îşi vor deschide porţile la Oradea şi Piteşti.

El spune că, de obicei, investiţia într-un magazin se ridică la 400.000-500.000 de euro. Jucătorul a anunţat totodată, fără a dezvălui valoarea tranzacţiei, şi preluarea a 11 locaţi SuperZoo (companie cu venituri de aprox. 2,8 mil. lei în 2021, potrivit Mfinanţe.ro), incluzând echipele, până la 1 octombrie, şase locaţii urmând să fie renovate, rebranduite şi redeschise ca Fressnapf până la această dată, iar celelalte, ulterior. Antreprenorul spune că nu ţinteşte o categorie de clienţi anume, ci se adresează tuturor, scrie zf.ro.

URMARESTE-NE

SHARE

COMENTEAZĂ

articole similare