sursa foto:  facebook

550 de lei per persoană la cel mai bun restaurant din București. Meniul conține doar 10 feluri de mâncare

Restaurantul The Artist din Bucureşti, fondat de Paul şi Mihaela Oppenkamp în urmă cu 11 ani, a primit în anul 2023, pentru a treia oară consecutiv titlul Best Restaurant in Romania la World Culinary Awards.

De-a lungul timpului, patronii s-au lovit de diverse probleme. Mai mult, aceștia nu au fost încurajați să își deschidă propriul restaurant.

,,Pentru noi este a treia oară când primim această distincţie şi ne bucurăm chiar mai mult decât atunci când am primit-o prima dată. În gastronomie, este mai simplu să obţii primul titlu sau prima stea Michelin decât să reconfirmi, an de an. Aşteptările clienţilor cresc atunci când se află într-un restaurant titrat – trebuie să faci faţă, literalmente, celor mai rafinate gusturi.

Aşa încât, trei titluri consecutive Best Restaurant in Romania la World Culinary Awards sunt extraordinar de importante pentru noi”, declară Chef Paul Oppenkamp.

the-artist-526x600.jpg

Patronii au deschis restaurantul pe baza experienței acumulate în 12 ani

La început, antreprenorii nu au fost tocmai încurajați să  deschidă un restaurant, cu toate că aceștia aveau o experiență extinsă în industria gastronomiei şi ospitalităţii. Paul şi Mihaela Oppenkamp au petrecut 12 ani în întreaga lume, dobândind cunoştinţe şi o profundă înţelegere a gastronomiei fine.

Originar din Hoorn, Olanda, Paul Oppenkamp este creatorul meniurilor servite în restaurant, în timp ce Mihaela, originară din Bucureşti, este gazda şi administratorul restaurantului., notează businessmagazin.ro

„Am lucrat pentru unii dintre cei mai de succes antreprenori ai lumii, cu care am şi avem legături strânse până astăzi. Inspiraţi de poveştile lor, am îndrăznit să facem şi noi pasul în această direcţie. Incă ţinem legătura cu ei şi ne bucurăm împreună de realizarile obţinute de noi în România, din 2012 şi până acum”.

Investiția pe care au făcut-o antreprenorii

Inițial soții Paul şi Mihaela Oppenkamp au investit undeva în jur de 140.000 euro. Patronul declară că promovarea s-a făcut la început prin recomandări pentru ei fiind obligatoriu necesar să atragă clienți potriviți.

„Aveam un spaţiu în Centrul Vechi, nu foarte mare, dar uşor accesibil. Pentru noi, a fost încă de la început foarte important să atragem oaspeţii potriviţi, iar promovarea a fost  aproape exclusiv word of mouth. Informaţia a ajuns acolo unde trebuia să ajungă, dar asta, bineînţeles, a durat. Am crescut încet, dar sănătos”.

the-artistt-450x600.jpg

the-artisttt-600x600.jpg

De-a lungul anilor au existat factori care au afectat stabilitatea financiară a restaurantului

Antreprenorul declară că, de-a lungul anilor au existat o serie de factori sau au afectat atât  stabilitatea financiară şi chiar pe cea emoţională.

Potrivit acestuia, primul  impact asupra industriei de profil generat de tragicul incident de la Colectiv. 

„Totul a început cu sirenele infernale ale pompierilor şi ambulanţelor care treceau pe lângă noi şi care s-au auzit atunci până în zori. Am ştiut că o tragedie zguduie oraşul”.

De asemenea, o problemă a reprezentat-o atunci când Guvernul a  decis încetarea activităţilor economice desfăşurate în clădiri cu risc seismic. Cei doi antreprenori  nu au ştiut că se aflau într-o asemenea clădire, pe ziduri nu exista nicio bulină roşie, iar adresa respectivă nu figura pe lista primăriei.

„Am aflat ulterior că acea clădire era, de fapt, înregistrată cu o altă adresă”, povesteşte Chef Paul Oppenkamp.

Citește și: Cartofii de ,,lux” ai lui Cătălin Scărlătescu! Cât trebuie să scoateți din buzunar, la restaurantul său, doar pentru o simplă porție de cartofi prăjiți

URMARESTE-NE

SHARE

COMENTEAZĂ

articole similare