Lidl, unul dintre giganții de pe piața de retail, vrea să se dezvolte într-un domeniu nou. Aceștia vor colabora cu celebrități pentru a atrage clienții și în principal persoanel bogate. Noile produse vor fi vândute pe piața din SUA și Europa începând cu acest an.
Potrivit ZF, Heidi Klum va dezvolta pentru Lidl o gamă de produse vestimentare premium care vor fi vândute în magazile retailerului german. Acesta vrea să se extindă dincolo de produsele alimentare.
Potrivit sursei citate, produsele vestimentare sunt de cea mai înaltă calitatea, dar Lidl a declarat că va continua să vândă şi produse de modă la preţuri mai reduse pe tot parcursul anului, pe baza stocurilor rămase.
Retailerul intenţionează să îşi deschidă primele 20 de magazine în SUA în această lună şi să ajungă la 100 de puncte de vânzare pe Coasta de Est până în vara anului 2018.
Vezi și Șocant! Jocuri mârșave ale MAFIEI la admiterea în POLIȚIE
Demisie de răsunet la Pro TV! E de peste 20 de ani în televiziune
URIAȘA avere a lui Cristian Boureanu, fostul parlamentar cercetat pentru lovirea unui polițist