sursa foto:  salon.com

Au tras lozul ce mare! Ce mare companie din România cucerește America

Începând cu  2001, compania a ajuns pe piața din America, iar din acel moment, zilnic, mii de containere cu marfă românească pleacă din portul Constanţa către toate colţurile lumii.

Potrivit Capital, proprietarul fabricii a povestit cum a început să prindă contur această afacere.

Operele de artă“ care ies de pe uşa fabricii dintr-o comună din Dâmboviţa au cucerit America. Peste 50 de magazine din oraşe precum New York, Los Angeles, Boston, Miami ori Chicago vând cu mândrie aceste „bijuterii“ din lemn, 90% din producţie fiind axată pe mobilier pentru camerele copiilor. Iar părinţii americani cheltuiesc 3,5 milioane de euro anual pe mobila produsă la noi, sub brandul Romina Furniture.

Acesta a achiziționat un teren de 3 hectare, cu tot cu hale, în localitatea Tărtăşeşti, judeţul Dâmboviţa, a făcut un împrumut de1,5 milioane de dolari și a  ănceput treaba cu 20 de angajați.

Vezi și Dezvăluire incredibilă: cine finanțează de fapt ISIS

Astăzi, fabrica are 100 de angajaţi care finisează, asamblează şi vopsesc mii de corpuri de mobilier care se livrează în toată lumea. În 2006, omul de afaceri a deschis un punct de lucru în SUA, unde are cinci angajaţi. „Am şi înregistrat brandul peste Ocean. Romina Furniture e marcă înregistrată în America“, a explicat acesta.

Produsele fabricii ajung la mii de euro, începând cu paturi și dulapuri, până la dormitoare pentru copii.

Investiţia în resursa umană e extrem de importantă, conchide Dumitru Toader. Aproximativ jumătate din angajaţi lucrează în fabrică din prima zi. Iar personalul e instruit tot aici. „Nu îi fidelizăm doar cu salarii atractive, ci şi cu stabilitatea afacerii şi automat a locului de muncă“, explică acesta. Are încredere în angajaţii săi aşa cum are încredere în banca cu care lucrează, cea care, acum 15 ani i-a acordat creditul de 1,5 milioane de dolari pentru a construi această afacere. Iar rezultatele financiare vorbesc de la sine. Anul trecut, AXM Prod 93 a avut o cifră de afaceri de 9 milioane de euro şi un profit net de 1 milion de euro. Iar omul de afaceri nu vrea să se oprească aici. „Avem în plan dezvoltarea vânzărilor către Europa. În următorii doi ani ne-am dori să deschidem magazine proprii în ţări precum Anglia, Olanda şi Italia,. De asemenea, luăm în calcul să dezvoltăm mai mult producţia şi vânzarea de mobilier pentru părinţi“, a explicat omul de afaceri.

Vezi și Alertă de gradul 0! Renumit supermarket vinde produse CONTAMINATE! Ce face Protecția Consumatorului

România se CUTREMURĂ! Anunțul făcut de ISIS

Atenție! Ce e obligat să facă președintele Iohannis până la 15 iunie

SHARE

COMENTEAZĂ

articole similare