imagini socante

sursa foto:  adevarul.ro

Alertă de gradul 0! Renumit supermarket vinde produse CONTAMINATE! Ce face Protecția Consumatorului

În fiecare zi medicii de familie sau chiar cei de la urgențe se confruntă cu zeci de cazuri, în special de copii, care au probleme digestive serioase. De obicei cauza o reprezintă ingerarea unor alimente neconforme, care chiar dacă sunt vândute ca PROASPETE, acestea sunt contaminate cu diverse bacterii sau chiar cu viermi.

Un caz de acest gen a fost semnalat de Sonia Gabriela Husman din Botoșani, care a postat pe facebook un caz de-a dreptul revoltător. Aceasta a cumpărat cârnați proaspeți de la supermarketul Profi și când i-a prăjit, viermii au început să iasă din aceștia.

Speriată și revoltată, internauta a apelat la ajutorul Protecției Consumatorului, care a verificat alt lot de cârnați, astfel că Profi a scăpat cu fața curată după ce a vândut alimente contaminate, potrivit relatărilor Soniei.

Bugetul.ro a cerut o poziției publică și supermarketului Profi, dar până la publicarea acestui articol nu am primit niciun răspuns.

Vezi și Atenție! Ce e obligat să facă președintele Iohannis până la 15 iunie

Romatsa – bătaia de joc a Guvernului! Bomba sexy din consiliul de administrație – cât câștigă pe lună

„Buna seara! Apelez la voi ca vad ca altfel nu se poate..? cu aproximativ o luna in urma am cumparat de la un renumit market (PROFI) carnati proaspeti (vorba vine)…dupa ce iam prajit au inceput sa iasa din ei viermi ??..bineinteles am fost la protectia consumatorului rezultatul a venit astazi si asa cum ma asteptam nici o rezolvare…verificarile s-au facut pe alt lot deci cu alte cuvinte sunt eu nebuna??…acuma va rog share poate totusi se schimba ceva, nu stiu ce dar mai am o speranta ca totusi nu face fiecare ce vrea cand vrea si mancam ce vor ei ca merge si asa…multumesc!!”, a scris Sonia pe pagina ei de Facebook, alături de o poză cu sesizarea făcută la Protecția Consumatorilor și un filmuleț cu viermii ieșind din cârnați.

Ce spune Profi, în urma solicitării bugetul.ro.

„Ca urmare a sesizării doamnei Sonia Gabriela Husman, vă comunicăm că suntem preocupați de mentinerea sigurantei alimentare a clienților noștri și că avem proceduri foarte stricte în această privință. Totodată, avem încredere în profesionalismul reprezentanților Comisariatului Județean pentru Protecția Consumatorului Botoșani care, în urma verificărilor, nu au constatat nereguli privind termenul de valabilitate sau alte modificări organoleptice ale altor produse provenite din același sortiment.  Pe lângă aceasta, regretăm că nu am fost informați si noi la momentul respectiv de către doamna Sonia Gabriela Husman pentru a face chiar atunci propriile noastre verificări, edificatoare. Vă asigurăm de corectitudinea și transparența noastră privind serviciile oferite”.

 

URMARESTE-NE

SHARE

COMENTEAZĂ

articole similare